از افزایش ظرفیت نیروگاههای خورشیدی تا توسعه میدان گازی توس
تهران - ایرنا - همزمان با تمرکز دولت چهاردهم بر توسعه زیرساختهای تولید و انرژی، مرحله تازهای از بهرهبرداری پروژههای بزرگ کشور آغاز شد. با فرمان رئیسجمهور، ۷۵۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی به شبکه برق متصل شد و طرحهای مهمی در حوزه گاز از جمله توسعه میدان گازی توس و کارخانه جمعآوری گازهای همراه دهلران …