قطع برق ۵۰ اداره پرمصرف در پایتخت
ایرنا/به دنبال هشدارهای داده شده به دستگاه های اداری و عمومی، برق ۵۰ مشترک اداری بزرگ شهر تهران که اقدام به کاهش مصرف برق و قطع سامانه های سرمایشی بعد از ساعت اداری نکرده بودند، قطع شد. به گزارش شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، به دنبال هشدارهای داده شده به مشترکان اداری مبنی بر لزوم رعایت مصوبات هی