نقوی:حضور دختران در مسابقات رسمی بینالمللی پس از انقلاب سابقه نداشت / در بخش پسران مدال و سهمیه در برنامهریزی اصلی قرار داشت
وجیهه نقوی، سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، درباره عملکرد تیمهای ملی ترامپولین ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: از روزی که مسئولیت سرپرستی فدراسیون ژیمناستیک را برعهده گرفتم، یکی از مهمترین اهدافم اعزام دختران و بانوان ژیمناستیک ایران به مسابقات رسمی بینالمللی بود؛ اتفاقی که در سالهای پس از …