عراقچی پس از دیدار با جبلی: در شرایط جدید دیپلماسی، هماهنگیهای بیشتری با صداوسیما ضروری است
سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه، پس از دیدار با رئیس سازمان صدا و سیما، از همکاریهای مستمر میان وزارت امور خارجه و رسانه ملی قدردانی کرد. وی با بیان اینکه ارتباط دو مجموعه در حدود دو سال گذشته بسیار مطلوب بوده است، اظهار کرد: همکاریهای مؤثری میان دو طرف در حوزههای مختلف شکل گرفته و امروز نیز این …