ماجرای مرگ کودک ۴ساله/ خانواده ادعا کردهاند؛ کودک از بالای درخت افتاده، اما کادر درمان از کودک آزاری خبر می دهند
ساعت سه صبح ۱۲ آبان ماه جاری، یک کودک ۴ ساله به نام «امیرعباس رونما» در حالی به بیمارستانی در بندرعباس اعزام می شود که بر روی بدن او علائم سوختگی و ضرب و شتم وجود داشته است. یک منبع آگاه در مورد جزییات این حادثه به «دیدهبان ایران» می گوید: «این کودک از مرکز بیمارستان علی ابن ابیطالب رودان با آمبولانس …