گزافه گویی وزیر صهیونیست: اگر لازم باشد سالها در لبنان باقی خواهیم ماند
تسنیم/بتسلائیل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت که اگر لازم باشد سالها در لبنان باقی خواهیم ماند. این وزیر افراطی گفت که به پیشروی در غزه نیز ادامه خواهند داد تا این رژیم به 70 درصد از خاک نوار غزه تسلط یابد. او با بیان اینکه این رژیم به توسعه شهرکسازی در کرانه باختری ادامه خواهد د