سازمان ملل از ادامه نقض حریم هوایی لبنان خبر داد
ایسنا/سازمان ملل شامگاه دوشنبه اعلام کرد که تهاجمات اسرائیل بر فراز جنوب لبنان، از جمله شلیک پرتابهها و نقض مکرر حریم هوایی این کشور همچنان ادامه دارد. «استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل در یک نشست خبری گفت که نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان (یونیفیل)، از نیمهشب تا ساعت ۴ بعدازظهر به وقت محلی