چهارشنبه, ۸ بهمن, ۱۳۹۹ / 27 January, 2021
حامد تأملی
نگاه فرهنگی صِرف درصنایع فرهنگی بیشتر مضر است/نبود نمونه‌های موفق
۱۳۹۹/۰۹/۱۰ / حامد تأملی / اسباب بازی ایرانی / انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی
نگاه فرهنگی صِرف درصنایع فرهنگی بیشتر مضر است/نبود نمونه‌های موفق
یک پژوهشگر حوزه صنایع فرهنگی معتقد است، نگاه صرف فرهنگی در صنایع فرهنگی باعث شده محصولات در این حوزه سوددهی تجاری نداشته باشند.
اسطوره‌ها چه جایگاهی برای مخاطبان دارند/ردپای ادبیات دراسباب‌بازی
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ / حامد تأملی / شاهنامه / اسباب بازی ایرانی
اسطوره‌ها چه جایگاهی برای مخاطبان دارند/ردپای ادبیات دراسباب‌بازی
حامد تاملی می‌گوید، در وهله اول باید ببینیم کاراکتر و اسطوره‌هایی که داریم چه جایگاهی میان مخاطبان دارد و در مرحله بعد از آن‌ها در طراحی اسباب‌بازی استفاده کنیم.
دانشگاه‌ها بستر خوبی برای گسترش بازی‌های رومیزی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ / شورای نظارت بر اسباب‌بازی / کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان / انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی / حامد تأملی / محسن حموله
دانشگاه‌ها بستر خوبی برای گسترش بازی‌های رومیزی هستند
نماینده سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی در گردهم‌آیی طراحان و فعالان بازی‌های رومیزی گفت: با توجه به پوشش گسترده‌ای که دانشگاه‌ها در کشور دارند بستر مناسبی برای توسعه‌ این‌بازی‌ها هستند.
تجاری‌سازی در حوزه صنایع فرهنگی را یاد نگرفتیم/ باز تعریف کاراکتر ادبی
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ / حامد تأملی / خبرگزاری مهر / شاهنامه / اسباب بازی ایرانی
تجاری‌سازی در حوزه صنایع فرهنگی را یاد نگرفتیم/ باز تعریف کاراکتر ادبی
حامد تأملی، طراح و پژوهشگر در حوزه صنایع فرهنگی معتقد است ابعاد تجاری‌سازی در حوزه فرهنگ را به‌خوبی یاد نگرفتیم و از آن بهره نبرده‌ایم.
۱۳۹۸/۰۱/۱۰
برای کودکان جذابیت انیمیشن‌های خارجی نسبت به ایرانی، بیشتر است
حامد تأملی، طراح اسباب‌بازی می‌گوید: جذابیت انیمیشن‌های خارجی نسبت به ایرانی و عدم رعایت مالکیت معنوی شخصیت‌های خارجی از موانع بازار پردازی در ایران است.
 •  •  •  •  •  •  •  •