چهارشنبه, ۸ بهمن, ۱۳۹۹ / 27 January, 2021
حامد تأملی

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ / حامد تأملی / اسباب بازی ایرانی / انجمن تولیدکنندگان اسباببازی
نگاه فرهنگی صِرف درصنایع فرهنگی بیشتر مضر است/نبود نمونههای موفق
یک پژوهشگر حوزه صنایع فرهنگی معتقد است، نگاه صرف فرهنگی در صنایع فرهنگی باعث شده محصولات در این حوزه سوددهی تجاری نداشته باشند.

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ / حامد تأملی / شاهنامه / اسباب بازی ایرانی
اسطورهها چه جایگاهی برای مخاطبان دارند/ردپای ادبیات دراسباببازی
حامد تاملی میگوید، در وهله اول باید ببینیم کاراکتر و اسطورههایی که داریم چه جایگاهی میان مخاطبان دارد و در مرحله بعد از آنها در طراحی اسباببازی استفاده کنیم.

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ / شورای نظارت بر اسباببازی / کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان / انجمن تولیدکنندگان اسباببازی / حامد تأملی / محسن حموله
دانشگاهها بستر خوبی برای گسترش بازیهای رومیزی هستند
نماینده سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی در گردهمآیی طراحان و فعالان بازیهای رومیزی گفت: با توجه به پوشش گستردهای که دانشگاهها در کشور دارند بستر مناسبی برای توسعه اینبازیها هستند.

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ / حامد تأملی / خبرگزاری مهر / شاهنامه / اسباب بازی ایرانی
تجاریسازی در حوزه صنایع فرهنگی را یاد نگرفتیم/ باز تعریف کاراکتر ادبی
حامد تأملی، طراح و پژوهشگر در حوزه صنایع فرهنگی معتقد است ابعاد تجاریسازی در حوزه فرهنگ را بهخوبی یاد نگرفتیم و از آن بهره نبردهایم.

۱۳۹۸/۰۱/۱۰
برای کودکان جذابیت انیمیشنهای خارجی نسبت به ایرانی، بیشتر است
حامد تأملی، طراح اسباببازی میگوید: جذابیت انیمیشنهای خارجی نسبت به ایرانی و عدم رعایت مالکیت معنوی شخصیتهای خارجی از موانع بازار پردازی در ایران است.
• انجمن تولیدکنندگان اسباببازی • اسباب بازی ایرانی • محسن حموله • حامد تأملی • خبرگزاری مهر • شاهنامه • شورای نظارت بر اسباببازی • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان