جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

بدسلیقگی در طراحی رسانه‌های محیطی


بدسلیقگی در طراحی رسانه‌های محیطی

طراحی رسانه‌های محیطی برای خود دارای الزاماتی است که در برخی حوزه‌ها استانداردهایی وجود دارد و در برخی موارد نیز سلیقه کارفرمایان حاکم بلامنازع تصمیمات در این حوزه است. …

طراحی رسانه‌های محیطی برای خود دارای الزاماتی است که در برخی حوزه‌ها استانداردهایی وجود دارد و در برخی موارد نیز سلیقه کارفرمایان حاکم بلامنازع تصمیمات در این حوزه است.

متن زیاد، تصاویر نامفهوم، اولویت‌بندی غلط در اندازه نوشته‌ها، رنگ‌بندی نادرست و چندین ایراد دیگر... در واقع شما می توانید کلکسیونی از ایرادات را در بیلبوردها ببینید. نظیر این بی توجهی‌ها را چندی پیش می‌توانستید در طرح‌های محیطی چندمین نمایشگاه مطبوعات ببینید.

باتوجه به توسعه روزافزون رسانه‌های محیطی ضرورت توجه بیش از پیش به این حوزه تبلیغاتی احساس می‌شود. تبلیغات محیطی تصمیماتی اساسی را در بر می‌گیرد.



همچنین مشاهده کنید