سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 30 April, 2024
مجله ویستا

کارگزین امور رفاهی


کارگزین امور رفاهی

● معرفی
کار گزین امور رفاهی کسی است که توانایی کنترل و انجام تغییرات و بررسی و پیگیری دستورالعمل های اداری را داشته باشد.
● نمونه وظایف
۱) توانایی تهیه لیست تغییرات ماهیانه …

معرفی

کار گزین امور رفاهی کسی است که توانایی کنترل و انجام تغییرات و بررسی و پیگیری دستورالعمل های اداری را داشته باشد.

نمونه وظایف

۱) توانایی تهیه لیست تغییرات ماهیانه مربوط به امور بیمه کارکنان (بیمه حوادث، عمر و ....)

۲) آشنایی با فرم لیست تغییرات ماهیانه مربوط به امور بیمه

۳) آشنایی با تغییر تعداد پرسنل

۴) شناسایی اصول تایید دریافت حق بیمه از کارکنان

۵) شناسایی بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوط به بیمه کارکنان

۶) شناسایی با تقسیم بن کارگری و دریافت رسید

۷) شناسایی کنترل کارکرد پرسنل جهت دریافت بن

۸) شناسایی دستورالعمل های وزارت کار و امور اجتماعی در مورد بن کارگری وزارت کار

۹) توانایی کنترل اسناد و مدارک پزشکی و مخارج مربوط به آن

۱۰) شناسایی اصول ارجاع لیست اسناد و مدارک پزشکی به پزشک معتمد کارخانه جهت تایید

۱۱) شناسایی اصول ارجاع لیست اسناد و مدارک پزشکی تایید شده و مخارج مربوط به آن به امور مالی

۱۲) توانایی لیست کارکرد و تایید آن

۱۳) شناسایی اصول کنترل لیست کارکرد و تایید آن

۱۴) توانایی تهیه لیست بن کارگری طبق دستورالعمل های وزارت کار و امور اجتماعی

۱۵) آشنایی با بن کارگری و لیست مربوط به آن

۱۶) شناسایی اصول تهیه لیست بن کارگری بصورت تفکیکی

۱۷) شناسایی انجام عملیات اولیه و جمع آوری مدارک (تامل)

۱۸) شناسایی با دریافت بن کارگری از اداره کار و کنترل آن

۱۹) توانایی تهیه لیست بن کارگری طبق دستورالعمل های وزارت کار و امور اجتماعی

۲۰) توانایی کنترل اسناد و مدارک پزشکی و مخارج مربوطه به آن

۲۱) توانایی تهیه لیست تغییرات ماهیانه مربوط به امور بیمه کارکنان (بیمه حوادث، عمر و ...)



همچنین مشاهده کنید