جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

اعتبار صنعت شیرینی و شکلات ایران در عرصهٔ جهانی


اعتبار صنعت شیرینی و شکلات ایران در عرصهٔ جهانی
گروه صنعتی شیرین‌عسل؛
گروه صنایع غذائی شیرین‌عسل با توجه به اهداف و برنامه‌های صادراتی خود و برای پیوند عمیق‌تر با بازارهای هدف، در نمایشگاه‌های بین‌المللی از جمله ISM در کشور آلمان شرکت می‌کند. به‌دنبال شرکت فعال و مستمر از شروع هزارهٔ سوم در نمایشگاه ISM که معتبرترین نمایشگاه شیرینی و شکلات جهان است، گروه صنایع غذائی شیرین‌عسل برای ششمین سال پیاپی در نمایشگاه ISM ۲۰۰۶ در کنار معتبرترین تولیدکنندگان جهان محصولات خود را عرضه خواهند کرد. که این امر، دستاورد مهمی برای صنعت شیرینی و شکلات کشور و اعتلاء اهداف کلان اقتصادی کشور در مورد توسعهٔ صادرات غیرنفتی به‌شمار می‌رود.
از سوی دیگر، امسال همزمان با برگزاری نمایشگاه ISM نمایشگاه تخصصی دیگری به‌نام PROSWEETS برای نخستین بار در جهان تشکیل می‌شود که به مواد اولیه، بسته‌بندی و تجهیزات صنعت شیرینی و شکلات اختصاص دارد و برای گروه صنایع غذائی شیرین‌عسل موجب کمال مباهات است که همسان با معتبرترین شرکت‌های جهانی در این نمایشگاه حضور فعال داشته و تولیدات پودر و کره کاکائوی خود را که با کیفیت جهانی تولید می‌شوند، عرضه کند.
وقتی نمایشگاه‌هائی مانند PROSWEETS و ISM در سطح بالای استانداردهای بین‌المللی و تخصصی برگزار می‌شوند و بازدیدکنندگان آن، اقشار متخصص و حرفه‌ای در صنعت از سراسر جهان هستند، طبیعتاً باید با آمادگی کامل در این نمایشگاه‌ها حاضر شد.
گروه صنایع غذائی شیرین‌عسل نیز با آمادگی کامل و با برخورداری از تیم‌های حرفه‌ای مذاکره‌کننده، با افتخار توانمندی‌های صنعت شیرینی و شکلات کشور را در طیف وسیع (from the bean to the shelf) در هر دو نمایشگاه‌ به معرض نمایش خواهد گذارد.
حضور کم سابقهٔ متخصصان و تجار از کشورهای مختلف جهان در غرفهٔ گروه صنایع غذائی شیرین‌‌عسل در سالیان اخیر حکایت از جذابیت‌های محصولات تولیدی گروه دارد و کم نبوده‌اند کارشناسان و متخصصان کشورهای مختلف که از دیدن توانمندی‌های این گروه متعجب و متحیر شده‌اند.
گروه صنایع غذائی شیرین‌عسل بر این باور است که آنچه عرضه می‌دارد، تجلی ارادهٔ کارآفرینان، حاصل تلاش بی‌وقفه صنعت‌گران و برآیند حمایت‌های مسئولان کشور است که در قالب تولیدات صنعت شیرینی و شکلات ایران به جهانیان عرضه شده و اعتبار جهانی برای صنعت کشور به ارمغان آورده است.
منبع : سایر منابع


همچنین مشاهده کنید