جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ / Friday, 18 January, 2019

دیدگاه رهبر حکیم انقلاب درباره هولوکاست


دیدگاه رهبر حکیم انقلاب درباره هولوکاست
آزادی بیان - كه آنها دم از آن می‏زنند - به آنها اجازه نمی‏دهد كه در باب افسانه‏ی كشتار یهودیان - معروف به هلوكاست - كسی تردید بكند. در آن قضیه، جای آزادی بیان نیست! در كشورهای اروپایی، افراد زیادی - از دانشمند و محقق و مورخ و مطبوعاتی و غیره - از ترس جرأت نمی‏كنند تردیدی را كه نسبت به این قضیه در دل‏شان هست، ابراز كنند. بعضی‏ها هم معتقدند قضیه از اصل دروغ است، اما جرأت نمی‏كنند بگویند؛ چون دیده‏اند هر كس بگوید، مجازات خواهد شد؛ زندان می‏اندازند، تعقیب می‏كنند، از حقوق محرومش می‏كنند.
درحالیكه رپیس جمهور كشورمان از سال گذشته با طرح سوالاتی اساسی، توانسته است سیاست غرب در تاسیس رژیم صهیونیستی به بهانه آنچه «واقعه تاریخی هولوکاست» نامیده اند را در برابر وجدان عمومی ملتها به چالش بکشاند، از چندی پیش برخی محافل رسانه ای وابسته به مجمع تشخیص مصلحت می كوشند تا با غیر مربوط دانستن این مساله با منافع جمهوری اسلامی، کینه ورزیهای خود علیه احمدی نژاد را به بهای تقویت جایگاه متزلزل رژیم صهیونیستی پیگیری نمایند.
مقام معظم رهبری در سال ۷۹ و در خطبه های نمازجمعه برای اولین بار با تایید ضمنی نظرات روژه گارودی دانشمند تاریخ دان فرانسوی، از ضرورت آزادی دانشمندان غرب برای طرح نظراتشان در مورد تاریخ‌سازی صهیونیست‌ها دفاع كردند.
همچنین رهبر حکیم انقلاب در بخشی از خطبه نمازجمعه در تاریخ ۲۳/۲/۷۹ فرموده اند: اگر یك نفر پیدا شد و علیه صهیونیسم حرف زد - مثل آن آقای فرانسوی(۱۳) كه چند جلد كتاب علیه صهیونیستها نوشت و گفت این كه می‏گویند یهودیان را در كوره‏های آدم‏سوزی سوزاندند، واقعیت ندارد - طور دیگری با او رفتار می‏كنند! اگر كسی وابسته به سرمایه‏داران نباشد و مراكز قدرت سرمایه‏داری نباشد، نه حرفش زده می‏شود، نه صدایش به گوش كسی می‏رسد و نه آزادی بیان دارد! آری؛ سرمایه‏داران آزادند كه به‏وسیله روزنامه‏ها و رادیوها و تلویزیونهای خودشان، هرچه را كه دلشان می‏خواهد، بگویند! این آزادی، ارزش نیست؛ این آزادی، ضدّارزش است. مردم را به بی‏بندوباری و به بی‏ایمانی بكشند؛ هرجا می‏خواهند، جنگ درست كنند؛ هرجا می‏خواهند، صلح تحمیلی درست كنند؛ هرجا می‏خواهند، اسلحه بفروشند. آزادی یعنی این!
ایشان همچنین در افتتاحیه اولین كنفرانس بین المللی دفاع از مردم فلسطین در سالن اجلاس سران در تاریخ ۴/۲/۸۰ فرموده اند: اشغال این سرزمین براساس یك طرح چندجانبه، پیچیده و با هدف جلوگیری از اتّحاد و پیوستگی مسلمانان و پیشگیری از تأسیس مجدّد حكومتهای قدرتمند مسلمان بود. دلایلی در دست است كه نشان می‏دهد صهیونیستها با نازیهای آلمان روابط نزدیك داشتند و ارائه آمارهای اغراق‏آمیز از كشتار یهودیان، خود وسیله‏ای برای جلب ترحّم افكار عمومی و زمینه‏سازی برای اشغال فلسطین و توجیه جنایات صهیونیستها بوده است. حتّی دلایلی در دست است كه عدّه‏ای از اراذل و اوباشِ غیریهودیِ شرق اروپا را به نام یهودی به فلسطین كوچانیدند تا با پوشش حمایت از بازماندگان قربانیان نژادپرستی، یك حكومت معاند اسلام را در قلب جهان اسلام نصب كنند و پس از سیزده قرن، یك گسستگی بین مشرق و مغرب اسلامی ایجاد نمایند.
همچنین سال گذشته و در تاریخ ۱۸/۱۱/۸۴ رهبر حكیم انقلاب اسلامی به صراحت هولوكاست را افسانه خواندند و افزودند: آزادی بیان - كه آنها دم از آن می‏زنند - به آنها اجازه نمی‏دهد كه در باب افسانه‏ی كشتار یهودیان - معروف به هلوكاست - كسی تردید بكند. در آن قضیه، جای آزادی بیان نیست! در كشورهای اروپایی، افراد زیادی - از دانشمند و محقق و مورخ و مطبوعاتی و غیره - از ترس جرأت نمی‏كنند تردیدی را كه نسبت به این قضیه در دل‏شان هست، ابراز كنند. بعضی‏ها هم معتقدند قضیه از اصل دروغ است، اما جرأت نمی‏كنند بگویند؛ چون دیده‏اند هر كس بگوید، مجازات خواهد شد؛ زندان می‏اندازند، تعقیب می‏كنند، از حقوق محرومش می‏كنند.
ایشان همچنین در تاریخ ۸/۱۰/۸۵ و در پیام به كنگره عظیم حج رفتار دوگانه غرب را در برابر آزادی بیان به شدت مورد انتقاد قرار دادند و نوشته اند: حمایت از اهانت‌كنندگان به مقدسات اسلام و حتی افتراء و اهانت صریح بلندپایگان غربی ازقبیل پاپ به این آئین الهی و متقابلاً جرم شمردن تحقیق و تردید درباره‌ی هولوكاست و كیان صهیونیستی.

منبع:رجا نیوز

منبع : مرکز اسناد انقلاب اسلامی

مطالب مرتبط

بدعت یا ابداع

بدعت یا ابداع
امسال از جانب رهبر انقلاب، سال نوآوری و شکوفایی نام گرفته است.
این مفهوم‌پردازی، پس از توجه قبلی ایشان به نهضت نرم‌افزاری علمی و توسعه متوازن علمی، اکنون توجه به علم، معرفت، علم بومی و ضرورت ساماندهی بومی در حوزه علوم انسانی را در جمهوری‌اسلامی به امری ضروری مبدل کرده است. از این‌رو، بر گرده اهل علم و متخصصان امر است که در این حوزه به نظریه‌پردازی دست یازند و ابعاد این مفهوم(نوآوری و شکوفایی) را بگسترند.
حیات یک جامعه بستگی به میزان پویایی و تحرک آن دارد؛ زیرا سکون وجمود در ساحت انسان‌ها چیزی برابر موت آن است. توسعه، تغییر و تحول در هر جامعه‌ای براساس دو محور صورت می‌گیرد؛ محور وضعیت موجود که دارای نواقص و کاستی‌هایی است و محور وضعیت مطلوب که در آن نواقص و کاستی‌ها مرتفع هستند.
حرکتی که یک جامعه در میان این دو محور طی می‌کند معین کننده میزان تحول‌خواهی آن جامعه است. البته محور وضعیت مطلوب براساس ارزش‌های عمومی هر جامعه‌ای تعیین می‌شود و ممکن است از یک ساختار اجتماعی خاص به ساختار دیگر متفاوت باشد؛ ولی همه جوامع و ساختارهای اجتماعی در این نکته مشترک هستند که محور مطلوب‌ها همواره براساس ارزش‌های عمومی و نهادینه شده آن جامعه تعیین می‌شود و هرگونه کنشی که مغایر این ارزش‌های عمومی و پذیرفته چه در قالب اندیشه و چه در قالب رفتار و چه به شکل فردی و چه به شکل جمعی صورت بگیرد نوعی ضد ارزش و هنجارشکنی محسوب می‌شود و متناسب با آن کنش، مجازات‌هایی برای هنجارشکنان در نظر گرفته می‌شود. اما معیار عمومی و نهادینه بودن ارزش‌ها چیست؟ هرچند مباحث بسیاری حول آن صورت گرفته ولی مسامحتا و به اختصار می‌توان معیار نهادینه بودن ارزش‌ها در یک ساخت اجتماعی را «اکثریت» دانست.
خواست‌ها و تقاضاهای اکثریت یک جامعه، ارزش‌های آن جامعه و محور مطلوب‌ها و سیر تحولات آن را تشکیل می‌دهد. البته در اینجا این نکته قابل تذکر است که این معیار تنها یک معیار جامعه‌شناختی و توصیف گرایانه است و ربطی به «درستی و نادرستی» آن ارزش‌ها با معیارهای منطقی و عقلی ندارد که البته بحثی جداگانه دارد. متعاقب این اصل عمومی در نظام و جامعه دینی ما توسعه و پیشرفت پیوند مستحکمی با دین و آموزه‌های دینی دارد و جهت‌گیری‌های کلی پیشرفت و حتی چارچوب کلان آن در تعامل با آموزه‌های دینی مشخص می‌شود. طبق قاعده پیش گفته در یک جامعه دینی که اکثریت اعضای آن را متدینان تشکیل می‌دهند، ارزش‌های عمومی و پذیرفته شده آن نیز یا مبتنی بر متون دینی بوده یا در چارچوب آن است بنابراین محور وضعیت مطلوب نظام و جامعه دینی براساس ارزش‌های عمومی متدینان تشکیل می‌شود.
در همین راستا اگر نوآوری و شکوفایی را مقوله‌ای مرتبط با پیشرفت و توسعه بدانیم، بدون شک این امر با تحول نواندیشی دینی نیز پیوندی مستقیم و مثبت می‌یابد. انقلاب اسلامی در اساس، حاصل اجتهاد و تلاش فکری عالمان دینی است که توانست با تئوری پردازی شخصیتی چون حضرت امام خمینی و بسط آن حرکت اجتهادی توسط اشخاصی چون شهید مطهری، شهید بهشتی،‌ آیت‌الله خامنه‌ای و دیگران جامعه انقلابی را مهندسی نماید و ساختار و شاکله نظام اجتماعی و چگونگی ارتباط دولت و ملت و حقوق اساسی آنان را مشخص و مدون کند. یکی دیگر از قواعد عمومی نظام‌های اجتماعی در زمان تحولات بنیادین مانند انقلاب این است که هر انقلابی براساس ارزش‌هایی صورت می‌گیرد که آن ارزش‌ها مجموعه فقدان‌های نظام پیشین است و تلاش دارد با تاسیس ساختار و بنیاد نوین، آن ارزش‌های مطلوب را که در نظام پیشین در شکل وضعیت ناموجود تنها در اذهان عمومی خواهان آن حیات داشت، موجودیت عینی ببخشد.
بنابراین رهبران و مدیران انقلاب بعد از پیروزی و تاسیس ساختار جدید تلاش می‌کنند آن ارزش‌ها را به شکل عینی و در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در تمامی سطوح جامعه محقق کنند. چنین انقلاب و نظامی در استمرار حرکت خود، نیازمند حرکت‌های نرم‌افزاری و نواندیشی‌های گسترده‌تری است تا بتواند این حرکت بنیادین را به سوی تمدن ‌سازی رهنمون کند.
امام خمینی با وارد کردن دین به عرصه سیاست و اعتقاد بر اینکه فقه، فلسفه علمی حکومت است، زمینه‌های بی‌نظیری را برای نظریه‌پردازی‌های دینی فراهم آورد و افق‌های جدیدی را فراروی اندیشمندان در حوزه‌های مختلف قرار داد.
نواندیشی دینی آن است که پرسش‌های جدید و اساسی‌ای را که دنیای معاصر برای انسان معاصر به وجود آورده، به منابع دینی (قرآن، سنت، عقل، اجماع) ارجاع داده و پاسخ آنها را از این منابع استخراج کند. این یعنی پاسخ گفتن به مشکلات معیشتی، فکری، سیاسی مردم براساس متون اسلامی و با استفاده از شیوه اجتهاد. البته این فرآیند دارای یک پیش فرض مهم است و آن این است که متون دینی ما، یعنی قرآن و سنت علاوه بر معانی ظاهری حامل معانی باطنی فراوانی هستند به این معنا که علاوه بر مدلول مطابق با آیات و روایات، مدلول‌های التزامی هم دارند که تا سؤال جدیدی عرضه بشود، این مدلول‌های التزامی آشکار نمی‌شود و این اصل مهم زبان‌شناختی دین است. مدلول‌های التزامی خود موجب ایجاد دانشی در حوزه معرفت شناسی می‌شود که در آن تلاش می‌گردد تا نوع رابطه میان متون و مسائل مستحدثه مورد واکاوی قرار گیرد.
اجمالا مطابق این علم، انسان در هر زمان و مکانی دارای مسایل مربوط به حوزه‌های مختلف زندگی اجتماعی است و احکام آن مسائل به صورت مستقیم منابع، موجود نیست به همین جهت تلاش می‌کند تا اولا از چارچوبه آن منابع خارج نشود و ثانیا به مسائل مبتلا به خود پاسخ داده و با عرضه آن به متون دینی و با به کار بستن شیوه‌های علمی خاص به استخراج احکام آن مسائل از بطون نص دینی بپردازد.
علم هرمنوتیک یا علم تفسیر بر همین اصل مبتنی است که هر تفسیری مبتنی بر پیش فرض‌ها، پیش‌فهم‌ها، معلومات و سؤالات خاصی است که مفسر را به کنکاش در آن متون وا می‌دارد و این پیش‌فرض‌ها، پیش‌فهم‌ها و... در هر شرایط زمانی و مکانی متفاوت‌اند. آنچه که در این میان دارای اهمیت بوده، این نکته است که مفسر همواره تلاش دارد تا سؤالات خود را به متون دینی عرضه کند و از چارچوب‌ آن منابع خارج نشود.
البته نوآوری یا ابداع با بدعت متفاوت است در شرع اسلام بدعت ممنوع، ولی ابداع ممدوح است، بدعت در ادبیات دینی دارای معنای خاصی است که شناخت دقیق آن ما را از مغالطه‌ فکری باز می‌دارد، بدعت همان تصرف در دین است؛ یعنی چیزهایی را که نمی‌دانیم از دین است به دین نسبت دهیم و شدیدتر از آن اینکه چیزهایی را که می‌دانیم از دین نیست به دین نسبت بدهیم. بدعت بر دو قسم است: الف- بدعت در عقیده یعنی انسان عقیده پیدا کند به چیزی که جزو دین نیست یا نمی‌داندکه آیا جزو دین است یا نه و آن را جزو دین بداند. ب- بدعت در تشریع و قانونگذاری: به این صورت که قوانین و احکامی را از خارج به احکام واقعی دینی اضافه کند.
در مذمت بدعت و بدعت‌گذاران احادیث و روایات بسیاری وجود دارد که به چند مورد آن اشاره می‌کنیم؛ پیامبر اکرم می‌فرمایند:«هرآن‌کس که بدعتی نهد یا بدعت‌گذاری را پناه دهد در قیامت نه توبه‌اش قبول می‌گردد و نه تاوانی از او پذیرفته می‌شود.» و در سخن دیگری می‌فرمایند:«عالم بدین سبب بر عابد امتیاز دارد که چون شیاطین(از جن و انس) در میان مردم بدعتی نهند، عالم متوجه شود و مردم را از آن باز دارد؛ ولی عابد تنها به فکر عبادت خویش باشد، نه متوجه بدعت شود و نه از آن نهی کند.» نیز حضرت علی‌(ع) می‌فرمایند:«چه بسا راه بدعت و ضلالتی که به آیه‌ای از قرآن آراسته شده چنانکه درهم مسین را به روکش نقره زیور کنند.» و در جای دیگر می‌فرمایند:«اهل بدعت کسانی هستند که مخالف امر خداوند، کتاب و رسول هستند و به رای و هوی‌و هوس خویش عمل می‌کنند هرچند تعدادشان زیاد باشد. »
بنابراین باتوجه به موارد پیش گفته در خصوص ابداع و بدعت و همچنین پرسش‌هایی که منبعث از مسائل مستحدثه هستند و به دین عرضه می‌شوند، باید اضافه کنیم که باید مراقب بود سؤالات به دین عرضه شود نه اینکه جواب‌ها از زبان دین بیان شوند؛ یعنی حرف‌ها به متن دین تحمیل شوند که در این صورت همان بدعت می‌شود. بدعت یک معنای لغوی دارد که همان نوآوری است؛‌ولی یک معنای اصطلاحی هم دارد که شریعت از آن منع کرده و آن عبارت است از انتساب یک معرفت و حقیقت غیر دینی به دین؛ یعنی آنچه که مربوط به دین نیست به آن نسبت داده شود. بعضی هستند که از طریق تفسیر به رای، با تفسیری خاص اندیشه‌های خود را بر دین تحمیل می‌کنند و بعد مدعی می‌شوند این تفسیر جدیدی است در حالی که آنچه می‌گویند تطبیق به رای است نه مطلب دینی و نوآوری، پس هر نوآوری‌ای باید در چارچوب نص باشد. نص یعنی متن، و نوآوری باید در چارچوب متن قرآن یا حدیث و سنت معتبر نبوی قرار گیرد و اگر مبنای این نوآوری در نص وجود نداشت.
باید مطابق عقل و عرف باشد از این‌رو، نوآوری در اندیشه اسلامی اقدامی بی‌برنامه و به منظور رهایی از تمامی قید و بندها و سرآغازی برای بی‌توجهی به امور نیست،‌بلکه دارای اصولی است که براساس آن شکل می‌گیرد و واجد شاخصه‌هایی است که به کمک آن هدایت می‌پذیرد، و همچنین در بردارنده ضوابطی است که ملزم به اجرای آن است. نوآوری،‌دین را از حصار زمان و مکان خارج ساخته و آن را پویا می‌کند. اساسا هدف از نوآوری دینی، نوآوری در زمینه معرفت دینی، رفتار دینی و جامعه دینی است ما هم در زمینه اندیشه و هم در زمینه رفتار می‌توانیم و باید نوآوری‌هایی داشته باشیم که مستند به دین باشد.

وبگردی
کی‌روش: بعد از پیام رهبر انقلاب، وزارت ورزش علیه من شد
کی‌روش: بعد از پیام رهبر انقلاب، وزارت ورزش علیه من شد - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به پیام تشکر رهبر انقلاب بعد از جام جهانی، گفت: بعد از آن پیام، وزارت ورزش کاملاً علیه من شد. خواسته وزیر ورزش این بود که نمی‌خواهد کی‌روش اینجا باشد، هیچوقت از بازیکنان و تیم ملی حمایت نشد و تمام برنامه آماده‌سازی ما لطمه خورد.
دوربین مخفی ساختمان لواسان داماد شمخانی و فاطمه حسینی
دوربین مخفی ساختمان لواسان داماد شمخانی و فاطمه حسینی - همه چیز درباره ساخت و ساز فاطمه حسینی، داماد شمخانی و داماد صفدرحسینی | سر کشیدن دوربین مخفی شهرداد به ساختمان های آقازاده ها در لواسان! | پخش اختصاصی از صفحه آپارات آوانت
ماجرای دختربازی اسلامی از زبان رحیم پورازغدی
ماجرای دختربازی اسلامی از زبان رحیم پورازغدی - رحیم پورازغدی در مراسمی که با موضوع فجای مجازی بود،گفت: دختر خانم چادری یک عکس آنچنانی از خودش گذاشته و نوشته زن نباید قربانی نگاه شهوت مردانه بشه، بعد پسره زیر پستش نوشته"ما رایت الا جمیلا"
شبکه سه - میثاقی  و ماجرای عبور از فردوسی‌پور
شبکه سه - میثاقی و ماجرای عبور از فردوسی‌پور - در گذشته برنامه‌های پخش زنده فوتبال روی بازی متمرکز بود اما میثاقی در این برنامه بخش‌های مهمی از حواشی و سوژه‌ها را مورد توجه قرار می‌دهد که دست برنامه «نود» را خالی می‌کند.
بدون تعارف و بدون محتوی / این دو در تلویزیون واقعا چه میکنند !
بدون تعارف و بدون محتوی / این دو در تلویزیون واقعا چه میکنند ! - بدون تعارف با سواره ای که از حال پیاده ها خبر دارد
ما به نمایندگی از امام زمان (عج) و به نمایندگی از خدا در امور مردم دخالت می کنیم.
ما به نمایندگی از امام زمان (عج) و به نمایندگی از خدا در امور مردم دخالت می کنیم. - رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: ما در نظام جمهوری اسلامی به نمایندگی از امام زمان (عج) و به نمایندگی از خدا در امور مردم دخالت می کنیم. اگر فردی در زمان طاغوت در زندان بود، حبسش از مجازات اخروی او کم نمی کرد اما امروز اگر این تحمل کیفر یا قصاص و شلاق و دیگر احکام توسط حکام اسلامی و شرعی انجام می شوند یکی از آثار اخروی آن برای محکومان این است که این مجازات در آخرت از آنها برداشته می شود
جزئیاتی از منشا بوی بد تهران / فیلم
جزئیاتی از منشا بوی بد تهران / فیلم - بعد از فروکش کردن گازها، به حفاری ادامه دادیم و به یک مخزن بزرگ و استثنایی رسیدیم که بسیار عظیم تر از آنی بود که تصور می کردیم برای جایی مثل پلاسکو ساخته شود. برآورد ما از ابعاد این انبار فاضلاب این است که بین 400 الی 500 متر مکعب وسعت دارد و گازهای محبوس شده در این انبار در چندین دهه برای انتشار بوی بد در محدوده بزرگی از تهران کفایت می کند.
کلیپ جنجالی مهدی یراحی در باره جنگ / پاره سنگ
کلیپ جنجالی مهدی یراحی در باره جنگ / پاره سنگ - مهدی یراحی، خواننده ای که اخیرا موزیک ویدئوی جدید و اعتراضی خود با نام «پاره سنگ» را منتشر کرده است، از طرف برخی رسانه ها و مجید فروغی، مدیر روابط عمومی هنری مورد انتقاد قرار گرفته و شایعه هایی درباره ممنوع الفعالیت شدن یراحی به دلیل این ویدئو کلیپ و همچنین پوشیدن لباس کارگران گروه ملی در حمایت از مردم اهواز در کنسرت 6 دی ماه خود مطرح شده است. یراحی از جمله خواننده هایی است که همیشه نسبت به اتفاقات…
اهمیت فیلم صحنه دار و مرگ 10 انسان !
اهمیت فیلم صحنه دار و مرگ 10 انسان ! - گویا تلخی پخش فیلم صحنه دار، بیش از مرگ ۱۰ نفر است. درست همانطور که مسئله حجاب برای خیلی‎ها مهم تر از معیشت مردم است.
آقازاده شورای عالی انقلاب فرهنگی !
آقازاده شورای عالی انقلاب فرهنگی ! - انقلاب فرهنگی از این بالاتر که فرزند عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در آمریکا تابعیت بگیرد و از آنجا برای ایرانیان سبک زندگی تدریس بکند؟
رقص گروهی دختران دانشگاه الزهرا در حضور آقایان!
رقص گروهی دختران دانشگاه الزهرا در حضور آقایان! - ویدئویی عجیب از حرکات موزون گروهی دختران در دانشگاه الزهرا درحالی در فضای مجازی در حال انتشار است که مردان نیز در این مراسم حضور دارند!
تیپ پسر الهام و فاطمه رجبی در آلمان!
تیپ پسر الهام و فاطمه رجبی در آلمان! - «شباهت عجیب علی الهام استاد هوا فضا در دانشگاهی در آلمان به غلامحسین الهام معاون رئیس جمهور سابق!
حاشیه تازه برای سید احمد خمینی / تصویر
حاشیه تازه برای سید احمد خمینی / تصویر - سید احمد خمینی، نتیجه امام خمینی که چند هفته پیش با ازدواجش خبرساز شده بود، بار دیگر با انتشار عکسی از او و همسرش در حین سوارکاری حساسیت نسبت به خود را برانگیخته است و باعث تحریک مخاطبان و کاربران در فضای مجازی شده است.
شهردار سابق سلامت و مشغول زندگی جدید است !
شهردار سابق سلامت و مشغول زندگی جدید است ! - پس از اولین گفت وگوی رسمی میترا استاد (نجفی) و تایید ازدواجش با محمدعلی نجفی، حالا شهردار سابق، در نخستین واکنش به جنجال ها، عکس تازه ای از خود و میترا استاد در اینستاگرامش منتشر کرده است.