شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا

اکبرپور: دیگر آن سیاوش سابق نیستم


اکبرپور: دیگر آن سیاوش سابق نیستم
سیاوش اکبرپور که فصل گذشته در الظفره امارات درخشش چندانی نداشت، با پیراهن استقلال در لیگ هشتم حرفه ای رویاهای زیادی دارد. او از آرزوهایش در این فصل می گوید.
▪ سرانجام به بازی اول استقلال در لیگ هشتم رسیدی.
ـ بله، خوشبختانه با تلاش مسؤولان باشگاه و پیگیریهای کادر فنی و دوستانی که در امارات زحمت می کشیدند ITC من صادر شد تا بتوانم در بازی مقابل ابومسلم شرکت کنم.
▪ رسیدن ITC در آخرین لحظات تمرکز تو را به هم نریخت؟
ـ به هر حال من در شرایط خاصی در این بازی به زمین رفتم، اما می دانستم که تمام مسؤولان باشگاه در تلاش هستند تا ITC من برسد. من آماده بازی بودم، اما دیر رسیدن ITC کمی کارم را سخت کرد.
▪ یعنی اگر با تمرکز کامل به زمین می رفتی، گل می زدی؟
ـ برای من موفقیت استقلال مهم است. خیلی دوست داشتم بعد از یک فصل که در آزادی برای هواداران بازی می کردم، گل بزنم، اما مهم موفقیت تیم بود. همین که خوشحالی هواداران را در ورزشگاه دیدم، خوشحال شدم.
▪ بازی چطور بود؟
ـ استقلال که خیلی خوب کار کرد. ما از اول هجومی شروع کردیم و بچه ها انگیزه زیادی برای رسیدن به گل داشتند. به نظر من، ابومسلم در این بازی حرفی برای گفتن نداشت که برایم خیلی عجیب بود.
▪ چرا؟
ـ ابومسلم در فصل قبل بازیهای خیلی خوبی از خود به نمایش می گذاشت و در نهایت مقام خوبی هم در جدول کسب کرد. انتظار داشتم که آنها بازی خیلی بهتری از خود به نمایش بگذارند و محکم تر بازی کنند، اما ابومسلم آن چیزی که فکر می کردم، نبود.
▪ با این پیروزی صدرنشین هفته اول لیگ شدید.
ـ مطمئن باشید تا آخر هم همین طور می ماند و استقلال بزرگ با هواداران میلیونی که دارد، صدرنشین خواهد ماند و می خواهیم استقلال را به روزهای اوجش برسانیم، همان تیمی که همه از دیدن بازیهای زیبایش لذت می بردند و طرفدارانش از نتایجی که می گرفت، احساس غرور می کردند.
▪ جای رضا عنایتی در این بازی خالی نبود، یعنی اگر او بود، تو با رضا راحت تر نبودی؟
ـ بارها گفته ام که آرزو می کنم یک بار دیگر کنار عنایتی بازی کنم. من و رضا علاوه بر شناختی که از هم داریم، خیلی با هم دوست هستیم که باعث می شود راحت تر با هم کار کنیم.
▪ امسال چه هدف مشخصی را با استقلال دنبال می کنی؟
ـ من با تفکر جدید به فوتبال ایران برگشتم. دوست دارم مرد اخلاق لیگ هشتم بشوم تا به همه ثابت کنم که کاملاً عوض شده ام و دیگر آن سیاوش سابق نیستم.
نورا مهدوی
منبع : روزنامه قدس


همچنین مشاهده کنید