جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

قلعه نویی: من را وارد جادوگر بازی نکنید !


قلعه نویی: من را وارد جادوگر بازی نکنید !
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بازی امروز تیمهای استقلال تهران و پیکان قزوین اظهار کرد: تیم پیکان دو فصل پشت سر هم استقلال را شکست داده است و به اصطلاح «گربه سیاه» تیم ما بوده است. با این حال برای آن که به صدر جدول نزدیک شویم و روند رو به رشدی که آغاز شده است را ادامه دهیم احتیاج به هر سه امتیاز بازی داریم.
وی افزود: نقطه قوت تیم پیکان خط هافبک این تیم است و ما برنامه های ویژه ای برای مهار بازیکنان میانی این تیم به خصوص طهماسبی کاپیتان پیکان که حرکتهای این تیم از سمت او آغاز می شود، داریم. البته پیکان نقاط ضعفی نیز دارد که درباره آنها صحبت نمی کنم.
قلعه نویی افزود: استقلال اکنون پس از چند برد پیاپی به شرایط ایده آلی دست یافته و بنابراین دوشنبه(امروز) نیز تنها هدفمان کسب سه امتیاز است.قلعه نویی درباره حضور مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در تمرینات این تیم نیز اظهار کرد: باید از آشتیانی و انصاری تشکر کنم زیرا آنها در سفرهای شهرستانها و همچنین برخی تمرینها حضور فعالی داشته اند که این حضور می تواند کمک روحی بسیار خوبی برای ما و بازیکنان باشد. ضمن آن که مشکلات مالی تیم نیز تا اندازه زیادی مرتفع شده و حضور مسؤولان باشگاه در تمرینات به طور کامل برای استقلال مفید و سازنده است.
سرمربی تیم استقلال تهران درباره سفر رضا رجبی، آنالیزور این تیم به برزیل نیز گفت: به طور مداوم با رجبی در تماس هستم و از او خواسته ام حتی اگر لازم است زمان بیشتری در برزیل بماند و با حوصله بازیکنان مورد نظر ما را انتخاب کند، بی تردید در صورت آن که بازیکنان خوبی را پیدا کنیم یک یا دو بازیکن را جذب خواهیم کرد. البته تاکنون رجبی دو مهاجم و یک بازیکن خط میانی را به ما معرفی کرده است و بررسی درباره انتخاب این بازیکنان همچنان ادامه دارد.
قلعه نویی در ادامه با تأکید بر اینکه اولویت استقلال جذب بازیکن در خط حمله است، گفت: دلیل اصلی این کار درگیری استقلال در سه جام مختلف است و به همین دلیل می خواهیم خط حمله را تقویت کنیم، اما این موضوع به معنای نارضایتی از مهاجمان نیست. تیم ما در چهار پنج بازی اخیر خود ۲۰ گل به ثمر رسانده یا در مقابل پاس همدان چهار گل وارد دروازه حریف کرده است که هیچ گاه چنین نتیجه ای در همدان سابقه نداشته است. به همین دلیل از مهاجمان تیم راضی هستیم و تنها قصد تقویت خط حمله استقلال را داریم.
سرمربی تیم استقلال تهران درباره شایعه استخدام جادوگر توسط تیم پیکان نیز گفت: به این مسائل حاشیه ای کاری ندارم و از مطبوعات هم می خواهم که من را وارد این مسائل نکنند.
منبع : روزنامه قدس


همچنین مشاهده کنید