سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا

مسافربری ایرناستروم


مسافربری ایرناستروم
ایرناستروم بعد از گذشته هشت سال به یکی از بزرگترین خطوط هوائی اروپائی تبدیل شد و موفق به افزایش مناسبی در تعداد مسافرین و سرمایه‌گذاری گردید.
در سال ۱۹۹۴ وقتی ایرناستروم تأسیس شد اولین شرکت هوائی اسپانیا بود. پس از گذشت ۸ سال به بزرگترین شرکت اروپائی تبدیل شد.
این شرکت موفقیت خود را به‌عنوان بهترین شرکت حمل‌ونقل اروپائی با دریافت جایزه طلائی انجمن هوائی منطقه اروپا در سال ۲۰۰۲ - ۲۰۰۳ به حد کمال رسانید.
اقدامات برنامه‌ریزی شده در دسامبر ۱۹۹۴ با ناوگانی شامل ۶ هواپیمای ملخ‌دار که از والنسیا به بیلیائو پرواز می‌کرد شروع شد.
در تاریخ می ۱۹۹۷ طی یک قرارداد با شرکت ایبریای اسپانیا مقرر شد شرکت هوائی ایبریا تا زمان موفقیت کامل و در حد رقابت با دیگر شرکت‌های اروپائی با آنها همکاری کند.
پس از آن بود که مقامات هوائی مناطق اسپانیا و اروپای‌جنوبی ملاحظه کردند که تعداد مسافرین ایرناستروم به‌طور ثابت از ۲۶۰۰۰ نفر در سال ۱۹۹۵ به ۲۸۰۰۰۰۰ نفر در سال ۲۰۰۱ رسیدند و امسال نیز تعداد آنها به ۳۴۰۰۰۰۰ نفر می‌رسد.
ایرناستروم به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین ناوگان در اروپا کار می‌کند. در حال حاضر ناوگان آن ۵۱ فرزند است که امسال به ۵۵ فروند می‌رسد و این رقم شامل ۳۱ هواپیمای جت و ۲۴ هواپیمای ملخ‌دار می‌باشد که این ارقام شامل هواپیماهای CRJ ۲۰۰S و CRJ ۸S و FOKKER ۵۰S می‌باشد.
ایرناستروم فراتر از مابقی موفقیت‌هایش؛ به دنبال یک خط‌مشی تجاری عالی است که این امر سرمایه‌گذاری بیش از یک میلیون یورو را دربر دارد.
این سرمایه‌‌گذاری شامل ۸۵۰ میلیون یورو در بخش ناوگان ۱۰؛ میلیون یورو در آشیانه‌ها ۱۲؛ میلیون یورو در قطعات ۵؛ میلیون یورو در ساختمان‌های اداری ۲؛ میلیون یورو در سیستم‌ها و بیش از ۱۰۰ میلیون یورو در زمینه آموزش و موارد دیگر می‌باشد.
تقدیرهائی در قالب جوایز از داخل و خارج از مؤسسه حمل‌ونقل هوائی روانه ایرناستروم شد.
این جوایز شامل جایزه نوا از طرف حکومت محلی والنسیا به خاطر کسب عنوان بهترین شرکت هوائی منطقه در سال ۱۹۹۷ از طرف خطوط هوائی اروپا به‌عنوان بهترین شرکت هوائی منطقه اروپا در ۲۰۰۰ - ۱۹۹۹؛ جایزه برنز از طرف اتحادیه تدارکات پرواز بین‌المللی در ۱۹۹۸ و جوایز اطاق بازرگانی والنسیا در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۱ است.
منبع : مجله پرواز