جمعه, ۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 17 May, 2024
مجله ویستا

گرانترین هتلهای جهان


گرانترین هتلهای جهان
آیا دوست دارید یک شب را در یکی از هتل های گران قیمت جهان سپری کنید. اصلاً چه تصوری از یک هتل گران قیمت و مشهور دارید. شاید هم امکانش را داشته باشید و هم شانس اش را. پس بد نیست اسامی این هتل های ویژه را بدانید که اگر روزی روزگاری تا این اندازه خوش اقبال بودید، بدانید که قرار است شب کجا بخوابید.
هتل های فرگیت آیلند، نورث آیلند، مانشن ام جی ام گراند، برج العرب، تورتل آیلند، لتوینی، کلوپ، واکایا پالم آیلند، هو کالوج و مرکز تفریحی سیاحتی سینگیتا جزء ده هتل گران جهان هستند.
حالا فکر می کنید قیمت یک شب این هتل ها چقدر است. عجله نکنید. یکی یکی قیمت این هتل های افسانه ای را خدمتتان عرض می کنیم. قیمت هتل فرگیت آیلند برای هر شب و برای دو نفر دو میلیون و دویست هزار تومان است. هتل نورث آیلند نیز برای دو نفر در یک شب سه هزار و ۲۱۷ دلار است. بد نیست بدانید از ویژگی های این هتل وجود ۱۱ ویلا است که توسط هنرمندان اهل سیشل آفریقا ساخته شده است. هتل مانشن ام جی ام گراند که به سبک ساختمان های قرن هجدهم میلادی ساخته شده است از مهمانان خود شبی ۵ هزار دلار دریافت می کند. در این هتل مجلل علاوه بر اتاق ناهارخوری بسیار مجلل، استخر و جکوزی خصوصی، دو سرآشپز مخصوص برای سرو غذا مشغول به کار هستند که یکی متخصص در طبخ غذاهای آسیایی و دیگری متخصص در طبخ غذاهای قاره های مختلف است.
هتل «برج العرب» که برای دو نفر هر شب هزار و ۳۳۳ دلار دریافت می کند، طوری طراحی شده که شبیه بادبان قایق به نظر می رسد و در سال ۱۹۹۹ روی یک جزیره ساخت دست بشر ساخته شده است.
هتل «تورتل آیلند» با چهارده کلبه دو خوابه خود که سقف های گنبدی شکل و پوشیده از برگ گیاهان دارد، هر شب برای دو نفر هزار و ۸۳۶ دلار دریافت می کند. از ویژگی های این هتل آن است که داخل کلبه ها جکوزی قرار دارد و همه وعده های غذایی و فعالیت هایی چون غواصی و ماهیگیری از اعماق دریا جزء هزینه اجاره این هتل هستند.هتل «لتوینی» با هزینه ای بالغ بر ۲ هزار و ۹۲ دلار هر شب، از دیگر هتل های گران جهان است. ۱۴ کلبه یک اتاق خوابه و یک کلبه سه اتاق خوابه در این هتل قرار گرفته اند. در هر یک از این کلبه ها چهار تخت از چوب ماهون ساخته شده و سبک ساخت کلبه ها از درختکاری های غرب فرانسه اقتباس شده است.
اگر قصد کردید شبی را در هتل کلوپ و اکایا بگذرانید از قبل بدانید که برای حداقل اقامت در آن هزار و ۹۰۰ دلار دریافت می شود. استفاده از زمین گلف، تنیس خصوصی، بازی های دریایی از جمله قایق سواری و ۲ بار غواصی در روز از جمله ویژگی های این هتل است.
اگر از هیچ کدام از این هتل ها خوشتان نیامد ما هتل پالم آیلند را پیشنهاد می کنیم. قیمت هر اتاق آن فقط یک میلیون تومان است. اما اگر قرار شد برای اقامت یک شب در این هتل یک میلیون تومان پرداخت کنید بدانید که این هتل شامل ۲۸ سوئیت کلبه ای شکل است که هر یک مجهز به حمام های مدرن و دوش هایی از جنس بامبو است. نکته جالب اینکه استفاده از تلویزیون و ساعت های زنگدار در این کلبه ها ممنوع است.
هتل هوکالوج نیز از جمله هتل های گران قیمت جهان است. این هتل هر شب برای دو نفر هزار و ۷۸۰ دلار دریافت می کند. از افراد خانواده سلطنتی انگلستان ملکه الیزابت دوم، پرنس ادوارد و تعداد بسیاری از اشراف این کشور به این هتل آمده اند.
جالب اینکه آنها ترجیح داده اند از میان ده هتل گران قیمت دوم هتلی که زیر هزار دلار قیمت آن است استفاده کنند. حالا شما کدام هتل را انتخاب می کنید؟
منبع : پایگاه اطلاع رسانی اندیمشک