جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
پیش بده - Pay it forward
سال تولید : ۲۰۰۰
کشور تولیدکننده : آمریکا
محصول : پیتر ایبرامز، رابرت ل. لیوی و استیون روتر
کارگردان : میمی لدر
فیلمنامهنویس : لسلی دیکسن، برمبنای رمانی نوشتهٔ کاترین رایان هاید
فیلمبردار : آلیور استیلتن
آهنگساز(موسیقی متن) : توماس نیومن
هنرپیشگان : کوین اسپیسی، هلن هانت، هیلی جوئل آزمنت، جی مور، جان بون جووی، جیمز کاویزل و آنجی دیکینسن.
نوع فیلم : رنگی، ۱۲۳ دقیقه.
̎یوجین سایمنت̎ (اسپیسی)، آموزگار درس علوم اجتماعی، تکلیفی به بچههای کلاس خود میدهد و از آنان میخواهد تا فکر کنند چگونه میتوانند دنیا را عوض کنند و سپس آنفکر را به مورد اجرا در آورند. ̎ترور مکینی̎ (آزمنت)، نوجوانی از شاگردان کلاس که مادری الکلی (هانت) و پدری خشن (بون جووی) دارد، تصمیم میگیرد به آنان کمک کند. این اقدام نه تنها در آنان تحولی پدید میآورد، بلکه آرام آرام گسترش بیشتری هم مییابد...
● لدر یکی از معدور کارگردانان زن استودیوئی هالیوود، پس از کارگردانی چند تجربهٔ عظیم و پرخرج، در فیلم تازهاش سعی میکند جائی برای خود در سینمای ̎هنری̎ مریکا باز کند که البته موفق نمیشود. در واقع لدر که در برخورد شدید (۱۹۹۸) نشان داده بود تا چه حد مسئلهٔ روابط انسانها نسبت به اصل حادثه برایش اهمیت دارد، در پیش بده سعی میکند اساس فیلم را روی این روابط متمرکز کند. اما فیلمنامهٔ بیچفت و بست دیکسن چنین اجازهای را به او نمیدهد. از سوی دیگر فیلم محل برخورد بازیگران اسکاری چند سال گذشته است. اسپیسی و هانت در کنار آزمنت، کودک نابغهای که سال پیشتر و در یازدهسالگی برای بازی در حس ششم (م.نایت شامالان، ۱۹۹۹) کاندیدای دریافت جایزهٔ اسکار شده بود، قابل توجه هستند. اما این مثلث فوقالعاده هم با توجه به ضعفهای داستانی کاری از پیش نمیبرند. پس از این فیلم، لدر به سینمائی باز میگردد که به آن تعلق دارد.
کشور تولیدکننده : آمریکا
محصول : پیتر ایبرامز، رابرت ل. لیوی و استیون روتر
کارگردان : میمی لدر
فیلمنامهنویس : لسلی دیکسن، برمبنای رمانی نوشتهٔ کاترین رایان هاید
فیلمبردار : آلیور استیلتن
آهنگساز(موسیقی متن) : توماس نیومن
هنرپیشگان : کوین اسپیسی، هلن هانت، هیلی جوئل آزمنت، جی مور، جان بون جووی، جیمز کاویزل و آنجی دیکینسن.
نوع فیلم : رنگی، ۱۲۳ دقیقه.
̎یوجین سایمنت̎ (اسپیسی)، آموزگار درس علوم اجتماعی، تکلیفی به بچههای کلاس خود میدهد و از آنان میخواهد تا فکر کنند چگونه میتوانند دنیا را عوض کنند و سپس آنفکر را به مورد اجرا در آورند. ̎ترور مکینی̎ (آزمنت)، نوجوانی از شاگردان کلاس که مادری الکلی (هانت) و پدری خشن (بون جووی) دارد، تصمیم میگیرد به آنان کمک کند. این اقدام نه تنها در آنان تحولی پدید میآورد، بلکه آرام آرام گسترش بیشتری هم مییابد...
● لدر یکی از معدور کارگردانان زن استودیوئی هالیوود، پس از کارگردانی چند تجربهٔ عظیم و پرخرج، در فیلم تازهاش سعی میکند جائی برای خود در سینمای ̎هنری̎ مریکا باز کند که البته موفق نمیشود. در واقع لدر که در برخورد شدید (۱۹۹۸) نشان داده بود تا چه حد مسئلهٔ روابط انسانها نسبت به اصل حادثه برایش اهمیت دارد، در پیش بده سعی میکند اساس فیلم را روی این روابط متمرکز کند. اما فیلمنامهٔ بیچفت و بست دیکسن چنین اجازهای را به او نمیدهد. از سوی دیگر فیلم محل برخورد بازیگران اسکاری چند سال گذشته است. اسپیسی و هانت در کنار آزمنت، کودک نابغهای که سال پیشتر و در یازدهسالگی برای بازی در حس ششم (م.نایت شامالان، ۱۹۹۹) کاندیدای دریافت جایزهٔ اسکار شده بود، قابل توجه هستند. اما این مثلث فوقالعاده هم با توجه به ضعفهای داستانی کاری از پیش نمیبرند. پس از این فیلم، لدر به سینمائی باز میگردد که به آن تعلق دارد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
غزه روسیه جنگ مجلس شورای اسلامی نیکا شاکرمی دولت سیزدهم روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس بابک زنجانی دولت
ایران هواشناسی تهران بارش باران آتش سوزی قوه قضاییه پلیس شهرداری تهران سیل آموزش و پرورش سازمان هواشناسی دستگیری
قیمت خودرو سهام عدالت بازار خودرو قیمت طلا قیمت دلار قیمت سکه خودرو دلار حقوق بازنشستگان سایپا بانک مرکزی ایران خودرو
سریال کتاب نمایشگاه کتاب مسعود اسکویی فضای مجازی تلویزیون سینمای ایران سینما دفاع مقدس
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ غزه حماس نوار غزه چین ترکیه اوکراین انگلیس نتانیاهو ایالات متحده آمریکا
فوتبال استقلال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر ایران تراکتور لیگ برتر رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ
هوش مصنوعی کولر گوگل اپل آیفون همراه اول تبلیغات اینستاگرام ناسا
خواب فشار خون دیابت کبد چرب کاهش وزن بیمه