پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
طغیان مامیاستوور - The Revolt Of Mamie Stover
سال تولید : ۱۹۵۶
کشور تولیدکننده : آمریکا
محصول : بادی آدلر
کارگردان : رائول والش
فیلمنامهنویس : سیدنی بوم، برمبنای رمانی نوشته ویلیام برادفورد هوئی.
فیلمبردار : لیو تاور
آهنگساز(موسیقی متن) : هوگو فریدهافر
هنرپیشگان : جین راسل، ریچارد ایگان، جون لسلی و آگنس مورهد.
نوع فیلم : رنگی، ۹۳ دقیقه.
"مامی استوور" (راسل) دختر فقیری است که تصمیم میگیرد پول زیادی دربیاورد تا فامیلش در میسیسیپی را تحت تأثیر قرار دهد. او به هاوائی میرود و در کافهای "پست" به رقصیدن میپردازد. محل کار او قدری شلوغ و ناخوشایند است اما اتفاق خیلی ناگواری در آنجا نمیافتد. "مامی" موفق میشود با نویسندهای بهنام "جیم" (ایگان) رابطه برقرار کند که خانه و کاشانه خوبی در اوهایو دارد، و ضمناً پول زیادی هم پسانداز میکند. وقتی پرل هاربر مورد حمله قرار میگیرد، نویسنده به جنگ میرود و "مامی" قول میدهد که منتظر او بماند و هرگز نرقصد. اما افسون پول وسوسهاش میکند و بهزودی دوباره رقاصهای شهره خاص و عام میشود. وقتی "جیم" برمیگردد، زن را بهدلیل نقض عهد از خود طرد میکند. "مامی" که حالا فهمیده پول، حلال تمام مشکلات نیست و از امکان زندگی با "جیم" هم ناامید شده، تنها و بیکس به میسیسیپی باز میگردد.
٭ داستان رمان هوئی به زندگی زنی میپرداخت که پس از ترک سن فرانسیسکو، به هونولولو میرفت و جاذبهاش را به معرض فروش میگذاشت اما مسئولان محافظه کار کمپانی که در دهه ۱۹۵۰ همچنان سعی در وفاداری به قوانین قدیمی سانسور را داشتند، جنبههای جسورانه ماجرا را تعدیل کردند. روایت ضعیف و سردستی است با این حال راسل تماشائی است و رنگهای تند بر پرده سینماسکوپ، امتیازی انکارناشدنی دارند. ترانه "چشمهایت را به دستها بدوز" با اجرای راسل از نقطههای اوج فیلم است.
کشور تولیدکننده : آمریکا
محصول : بادی آدلر
کارگردان : رائول والش
فیلمنامهنویس : سیدنی بوم، برمبنای رمانی نوشته ویلیام برادفورد هوئی.
فیلمبردار : لیو تاور
آهنگساز(موسیقی متن) : هوگو فریدهافر
هنرپیشگان : جین راسل، ریچارد ایگان، جون لسلی و آگنس مورهد.
نوع فیلم : رنگی، ۹۳ دقیقه.
"مامی استوور" (راسل) دختر فقیری است که تصمیم میگیرد پول زیادی دربیاورد تا فامیلش در میسیسیپی را تحت تأثیر قرار دهد. او به هاوائی میرود و در کافهای "پست" به رقصیدن میپردازد. محل کار او قدری شلوغ و ناخوشایند است اما اتفاق خیلی ناگواری در آنجا نمیافتد. "مامی" موفق میشود با نویسندهای بهنام "جیم" (ایگان) رابطه برقرار کند که خانه و کاشانه خوبی در اوهایو دارد، و ضمناً پول زیادی هم پسانداز میکند. وقتی پرل هاربر مورد حمله قرار میگیرد، نویسنده به جنگ میرود و "مامی" قول میدهد که منتظر او بماند و هرگز نرقصد. اما افسون پول وسوسهاش میکند و بهزودی دوباره رقاصهای شهره خاص و عام میشود. وقتی "جیم" برمیگردد، زن را بهدلیل نقض عهد از خود طرد میکند. "مامی" که حالا فهمیده پول، حلال تمام مشکلات نیست و از امکان زندگی با "جیم" هم ناامید شده، تنها و بیکس به میسیسیپی باز میگردد.
٭ داستان رمان هوئی به زندگی زنی میپرداخت که پس از ترک سن فرانسیسکو، به هونولولو میرفت و جاذبهاش را به معرض فروش میگذاشت اما مسئولان محافظه کار کمپانی که در دهه ۱۹۵۰ همچنان سعی در وفاداری به قوانین قدیمی سانسور را داشتند، جنبههای جسورانه ماجرا را تعدیل کردند. روایت ضعیف و سردستی است با این حال راسل تماشائی است و رنگهای تند بر پرده سینماسکوپ، امتیازی انکارناشدنی دارند. ترانه "چشمهایت را به دستها بدوز" با اجرای راسل از نقطههای اوج فیلم است.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل غزه مجلس شورای اسلامی دولت نیکا شاکرمی معلمان رهبر انقلاب دولت سیزدهم مجلس بابک زنجانی شهید مطهری
آتش سوزی تهران پلیس قوه قضاییه پلیس راهور زلزله شهرداری تهران آموزش و پرورش فضای مجازی سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
قیمت طلا قیمت خودرو قیمت دلار بازار خودرو خودرو دلار بانک مرکزی ایران خودرو حقوق بازنشستگان سایپا کارگران تورم
سریال نمایشگاه کتاب جواد عزتی عفاف و حجاب تلویزیون فیلم سینمایی مسعود اسکویی سینما رضا عطاران سینمای ایران دفاع مقدس فیلم
مکزیک
رژیم صهیونیستی فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس نوار غزه چین انگلیس اوکراین ترکیه نتانیاهو یمن
استقلال پرسپولیس فوتبال سپاهان علی خطیر تراکتور لیگ برتر ایران لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید باشگاه استقلال بایرن مونیخ لیگ برتر
هوش مصنوعی هواپیما تلفن همراه اپل اینستاگرام گوگل همراه اول واکسن تبلیغات ناسا عیسی زارع پور
کبد چرب فشار خون بیمه کاهش وزن بیماری قلبی دیابت مسمومیت داروخانه