دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 13 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی
نویسنده : اسماعیلپور - حسنغفاریآشتیانی - پیمان
محل نشر : اراک
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۲/۲۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۶۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/فلا۵ب۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۴۵۰۴-۳-۲
کتاب حاضر با تعریف بازاریابی و توصیف ویژگیهای بالفعل و بالقوه بازار آغاز شده در پی آن درباره فرآیند مدیریت بازاریابی و عوامل موثر بر آن و نیز مراحل برنامهریزی استراتژیک به منظور بازاریابی توضیح داده میشود . در ادامه نقش اطلاعات و شبکههای اطلاعاتی در تحقیقات مربوط به بازار بررسی شده و عوامل عمدهای که بر روی رفتار خرید صنعتی تاثیر میگذارند مشخص شده است' .تقسیم بازار', 'استراتژی محصول', 'طراحی محصول جدید و استراتژی منحنی عمر محصول', 'قیمتگذاری محصول', 'استراتژی ارتباطات بازاریابی', 'آگهی تجارتی', 'بازاریابی خدمات 'و 'بازاریابی بینالمللی 'از دیگر مباحث این کتاب هستند .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس شورای اسلامی صادق زیباکلام مجلس انتخابات دولت انتخابات مجلس مجلس دوازدهم انتخابات مجلس دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور دولت سیزدهم
قتل سیل فضای مجازی تهران هواشناسی شهرداری تهران زلزله سازمان هواشناسی وزارت بهداشت پلیس سلامت بارش باران
سایپا خودرو حج تمتع قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا گاز بازار خودرو حقوق بازنشستگان نمایشگاه نفت ایران خودرو بانک مرکزی
نمایشگاه کتاب کتاب نمایشگاه کتاب تهران جشنواره فیلم فجر دفاع مقدس تئاتر سینمای ایران تلویزیون رضا عطاران سینما نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران سریال
فناوری کره زمین
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه آمریکا روسیه حماس افغانستان سازمان ملل رفح اوکراین
فوتبال پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بازی هوادار باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران سپاهان باشگاه استقلال
هوش مصنوعی شفق قطبی همراه اول خورشید مریم میرزاخانی ایلان ماسک تبلیغات ناسا اپل نوآوری گوگل
سرطان رژیم غذایی کاهش وزن دیابت فشار خون استرس قهوه بارداری افسردگی