پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا


راهنمای کاربرد روش بهبود تطبیقی (بنچ مارکینگ)


راهنمای کاربرد روش بهبود تطبیقی (بنچ مارکینگ)
نویسنده : اندرسن - بی.پیترسون - پی.
مترجم : کیمیاگری - علی‌محمدبرخوردار - شهپر
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۰۷/۰۳
رده دیویی : ۶۵۸.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۵۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۶۳-۰۳۸-۶

در این خودآموز, مخاطبان ذیل موضوعات مختلف با((بنچ مارکینگ)) ـ ابزاری برای اصلاح و بهبود در فرایند تولید ـ آشنا می‌شوند .کتاب متشکل از پنج فصل است که طی آن فرایندهای پنج مرحله‌ای((بنچ مارکینگ)) همراه با جزئیات فعالیت‌های مرحله‌ای و ابزار تکمیل آن تشریح می‌شود .فصل‌های کتاب عبارت‌اند از :((فرایند بنچ مارکینگ در شرکت)), ((بنچ مارکینگ به عنوان قسمتی از استراتژی بهبود)), ((آیین نامه اجرایی بنچ مارکینگ)), ((مطالعات موردی بنچ مارکینگ)) و ((دستور العمل اجرای بنچ مارکینگ)) .