دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا


شیفته مشتری: هرگز برای ایجاد یک شرکت 'مشتری - محور' دیر نیست


تاریخ نشر : ۸۴۰۹۰۵
تیراژ : ۲۲۰۰
تعداد صفحه : ۲۸۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۱۷-۶۲۳-۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : بالارد - جیم
نویسنده : بلانچارد - کنت
مترجم : گودرزی - علی‌محمد
مترجم : توفیقی - امیر
نویسنده : فینچ - فردریک

مولف در کتاب حاضر که برای مدیران در بخش تجارت و صنعت، دانش‌پژوهان رشته‌ی مدیریت و کارشناسان بازاریابی و فروش، نگاشته شده، معتقد است که برای حفظ مشتری‌ها نمی‌توان فقط آن‌ها را راضی نگه داشت، بلکه باید هواداران شیفته‌ای برای خود به وجود آورد. هواداران شیفته، کسانی هستند که هیجان‌ زده‌اند و از سر شوق و شفقت، تمایل دارند موضوع علاقه و اشتیاق خود را نسبت به محصولات و خدمات شما به منزله‌ی رفتاری مثبت، در میان بگذارند و در عمل به نیروی موثر فروش شما تبدیل شوند. نگارنده برای ایجاد یک شرکت، در حد و اندازه‌های جهانی، چهارگام اصلی را ضروری می‌داند: 'انتخاب هدف و چشم‌انداز'، 'برخورد مناسب با مشتری'، 'برخورد مناسب با کارمندان' و 'اتخاذ شیوه‌ی رهبری مناسب'.