پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 9 May, 2024
مجله ویستا
روشهای توسعه تجارت
●● شرکتها برای گسترش و رشد دامنه تجاری خود می توانند روشهای متفاوتی را برگزینند از جمله :
● توسعه بازار فروش :
تمرکز موفقیت آمیز بر بازاریابی جهت فروش محصولات تولیدی و خدمات ،از دو طریق ممکن می گردد. یا اینکه بازارهای جدیدی بیابیم یا بر تعداد مشتریان جدید در بازارهای موجود بیفزاییم .
● گسترش دامنه تولید :
برای چنین گسترشی برای جوابگویی به تقاضا در بازارهای بزرگتر، تمرکز بر تحقیقات و توسعه ، امری اجتناب ناپذیر است ، تا بتوان به تولیدات و خدمات جدید دست یافت و یا اینکه اصلاحات لازم را درمحصولات موجود به وجود آورد .
● نوآوری :
لازمه موفق بودن در امر بازاریابی ، تمرکز بر تولید کالاها و خدماتی است که بتواند تولیدات قدیمی را از دور خارج ساخته و مشتری را تشویق کند تا به سطوح جدیدی از تقاضا ارتقا یابد .
● ترکیب افقی :
منظور از ترکیب افقی آن است که بتوانید با ایجاد تشکل ، فعالیتهای بازاریابی خود را با توجه به فعالیتهای بازاربی بنگاههای مشابه توسعه داده و رقبا را نیز جذب کنید .
● ترکیب عمودی :
در ترکیب عمودی ، عملکرد فروش خود را بتوانید بالا برده و از همکاری عرضه کنندگان و توزیع کنندگان استفاده نموده و یا تشکیلاتی به وجود آورید تا توزیع و عرضه را بر عهده داشته باشند .
منبع : سایت مدیران ایران
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران انتخابات سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی روز دختر رافائل گروسی رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی رهبر انقلاب حجاب مجلس
قتل تهران پلیس هواشناسی شهرداری تهران وزارت بهداشت بارش باران آموزش و پرورش سیل فضای مجازی سلامت قوه قضاییه
گاز دولت مسکن خودرو قیمت دلار مالیات قیمت طلا قیمت خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو بازار خودرو بانک مرکزی
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون ازدواج کتاب محمدمهدی اسماعیلی سینمای ایران سریال دفاع مقدس تئاتر موسیقی سینما
هواپیما دانشجویان دانش بنیان اینوتکس
رژیم صهیونیستی اسرائیل جنگ غزه فلسطین آمریکا رفح حماس روسیه حمله به رفح نوار غزه ترکیه مصر
رئال مادرید فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ لیگ برتر بازی باشگاه استقلال لیگ برتر ایران ذوب آهن نساجی
تبلیغات اینترنت اپل سامسونگ ناسا عیسی زارع پور آب گوگل مایکروسافت
سرطان هندوانه کنسرو بیماران خاص آسم سنگ کلیه بیمه سبزیجات اعتماد به نفس