شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا
آگهی"پیش از پخش" چیست؟
آگهیهای "پیش از پخش" (Pre-roll) اصطلاحی است که هم در عرصه رادیو تلویزیونی و هم در عرصه وب به کار می رود.
آگهیهای "پیش از پخش" به آگهیهایی اطلاق میشود که پیش از برنامه اصلی مورد پخش به نمایش در میآیند و مخاطب جبرا باید انها را تماشا کند و به عبارت بهتر انتخاب دیگری ندارد.
آگهیهای "پیش از پخش" بین ۱۰ تا ۱۵ ثانیه طول میکشند. به عنوان مثال وقتی شما در محیط وب یک فیلم را برای تماشا کلیک میکنید؛ ابتدا این آگهی "پیش از پخش" است که به نمایش در میاید و لحظاتی بعد فیلم مورد نظر در ادامه پخش میشود
▪ آژانسهای تبلیغاتی معتقدند آگهیهای "پیش از پخش" به سه دلیل از سایر گونههای آگهی بهتر هستند:
۱) مخاطب محبور به تماشای آنهاست؛
۲) مخاطب خودش انتخاب کرده که فیلم را ببیند و بنابراین احتمالا یک مخاطب تخصصی است (آگهی هم برایش معنادار میشود)؛
۳) و به خاطر تعاملی بودن این نوع از آگهیها امکان کلیک خوردن خود اگهی هم وجود دارد.
منبع : همشهری آنلاین
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران حجاب مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم دولت رئیسی رئیس جمهور گشت ارشاد پاکستان جمهوری اسلامی ایران امام خمینی
تهران شهرداری تهران پلیس قتل هواشناسی سیل کنکور وزارت بهداشت سلامت زنان سازمان سنجش پایتخت
خودرو قیمت دلار قیمت خودرو بازار خودرو دلار بانک مرکزی قیمت طلا سایپا مسکن ارز تورم ایران خودرو
سینمای ایران سریال سینما کیومرث پوراحمد تلویزیون سریال پایتخت موسیقی قرآن کریم تئاتر ترانه علیدوستی مهران مدیری کتاب
اینترنت کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین غزه آمریکا جنگ غزه روسیه چین حماس اوکراین ایالات متحده آمریکا ترکیه
پرسپولیس فوتبال استقلال جام حذفی آلومینیوم اراک بازی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تراکتور باشگاه پرسپولیس بارسلونا لیورپول
هوش مصنوعی گوگل تبلیغات سرطان نخبگان مدیران خودرو فناوری ناسا اپل سامسونگ آیفون بنیاد ملی نخبگان
کاهش وزن روانشناسی بارداری مالاریا آلزایمر زوال عقل