شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا


روابط عمومی و رسانه


نویسنده : دیندارفرکوش - فیروزصدری‌نیا - حسین
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۱۲/۲۸
رده دیویی : ۶۵۹.۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۶۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HM۲۶۳/د۹ر۹
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۳۲۹۵-۵-۲

نویسنده پس از تعریف روابط عمومی و رسانه, شرحی از ساختار و اجزای سازمان تحریریه فراهم آورده انواع مجلات و روزنامه‌ها را معرفی می‌نماید . وی سپس مخاطبان را با سیاست رسانه‌های جمعی و شیوه‌های خبرنویسی در این رسانه‌ها آشنا کرده, همچنین منافع مشترک روابط عمومی و رسانه‌ها را برمی‌شمارد' .دروازه‌بانی خبر', 'چگونه به مطالب رسانه‌ها پاسخ بنویسیم', 'وابستگی متقابل رسانه و روابط عمومی', 'وظایف رسانه‌ای روابط عمومی در مواقع بحرانی', 'بریده جراید محصول همکاری متقابل رسانه و روابط عمومی 'و 'اینترنت و روابط عمومی 'از دیگر مباحث این کتاب است .