شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا
سرعت انتقال اطلاعات عکس
به نظر شما مدت زمانی که یک عکس تبلیغاتی در شعاع دید مخاطب قرار می گیرد چه اهمیتی دارد؟ تردیدی نیست که در تمام عکسهای تبلیغاتی خوب نیرویی نهفته است که قدرت تاثیر گذاری بر مخاطب را دارا می باشد. عکاس توانمند کسی است که بتواند زمان تخلیه نیروی عکس خود را تحت کنترل قرار دهد.
به عنوان مثال عکسی که برای نمایش بر روی یک بیلبورد در اتوبان تهیه میشود باید قابلیت این را داشته باشد که تمام اطلاعات و جذابیتهای تصویری خود را و یا به عبارتی نیروی نهفته خود را در یک لحظه کوتاه به مخاطب منتقل کند و بالعکس،عکسی که برای یک تقویم دیواری تهیه می شودباید به گونه ای عکاسی شود که مخاطب بتواند به طور ناخودآگاه در طول یک فصل یا یک سال همواره چیز های جدید و جالب توجهی را در آن کشف کرده و ببیند.
http://kiani.akkasee.com/plist/۱۲
منبع : مطالب ارسال شده
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران مجلس جمهوری اسلامی ایران حجاب دولت رئیسی رئیس جمهور گشت ارشاد دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی توماج صالحی پاکستان
تهران قتل سیل کنکور هواشناسی شهرداری تهران سلامت وزارت بهداشت سازمان سنجش پلیس زنان اصفهان
قیمت دلار قیمت طلا خودرو دلار قیمت خودرو بازار خودرو بانک مرکزی سایپا مسکن ارز ایران خودرو تورم
فضای مجازی کیومرث پوراحمد پایتخت تلویزیون سینمای ایران سریال پایتخت سریال ترانه علیدوستی رهبر انقلاب سینما موسیقی مهران مدیری
کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
اسرائیل آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین غزه جنگ غزه روسیه چین حماس اوکراین ترکیه ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال جام حذفی آلومینیوم اراک فوتسال بازی تراکتور تیم ملی فوتسال ایران باشگاه پرسپولیس بارسلونا لیگ برتر انگلیس
هوش مصنوعی سامسونگ فناوری ناسا اپل بنیاد ملی نخبگان ربات مریخ
سازمان غذا و دارو کاهش وزن مالاریا آلزایمر زوال عقل