سه شنبه, ۱ خرداد, ۱۴۰۳ / 21 May, 2024
مجله ویستا
کلیدهای طلایی مدیریت بر روابط مشتری (سی آر ام)
نویسنده : الکساندر - دیوید
مترجم : خالصی - مهین
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۱/۰۳
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : بیاضی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۲۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۵/فلا۷ر۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۵۵۴-۲۷-۷
این کتابچه حاوی نکات و مطالبی است برای جلب مشتری و بازاریابی, به ویژه شیوهها و فنون بهبود روابط با مشتری که در قالب این موضوعات تدوین گردیده است: مدیریت بر روابط مشتری, موضوعهای مختلف سی. آر. ام و ویژگیهای شروع, نقش مهمی که در یک برنامهی سی. آر. ام ایفا میشود, طراحی برنامهی سی. آر. ام, تحقق برنامهی سی. آر. ام, و یک روش نمونهی طرح تحقیقاتی.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور سقوط بالگرد رئیسی سیدابراهیم رئیسی شهادت حسین امیرعبداللهیان سقوط بالگرد بالگرد تبریز دولت سیزدهم شهادت رئیسی شهادت سید ابراهیم رئیسی
کنکور امتحانات هواشناسی تهران پلیس امتحانات نهایی هلال احمر سیل قوه قضاییه سیل مشهد بارش باران آموزش و پرورش
شهادت رئیس جمهور قیمت طلا بورس یارانه قیمت خودرو قیمت دلار خودرو دلار بازار خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو بازنشستگان
لیلا حاتمی تلویزیون سینما شهید رئیسی سینمای ایران هنرمندان شعر زری خوشکام نمایشگاه کتاب رسانه ملی
قرآن تجهیزات پزشکی
رژیم صهیونیستی ترکیه آمریکا روسیه اسرائیل چین غزه فلسطین جنگ غزه حماس اوکراین ولادیمیر پوتین
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر لیگ برتر ایران باشگاه پرسپولیس لیگ برتر انگلیس فدراسیون فوتبال منچسترسیتی بازی تراکتور بارسلونا
هوش مصنوعی سامسونگ تبلیغات اپل موبایل نمایشگاه ایران هلث اینترنت هواپیما
سلامت رژیم غذایی مردان خواب آلزایمر زیبایی استرس کاهش وزن افسردگی