چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 1 May, 2024
مجله ویستا
تأثیر روانشناسی تبلیغات در صنعت کفش
از دوران ماقبل تاریخ نوعی ارتباط دربارهٔ آگاهی از وجود و در دسترس بودن اجناس و کالاها وجود داشته است. برخی از تصاویری که بر روی دیواره غارهای اولیه نقش بسته است مربوط به سازندگان اشیاء ابتدائی هستند که قصد آگاهکردن بقیه افراد از این اشیاء را داشتهاند. بنابراین میتوان گفت تبلیغات مقولهای نیست که چندان جدید باشد و مربوط به سالهای اخیر گردد.
بلکه ریشه در زندگی اجتماعی انسانها داشته است. با اینهمه آنچه که ما تحت عنوان تبلیغات نو و جدید میشناسیم ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم دارد. تبلیغات به شکل امروزی مانند بسیاری از رسوم دیگر وارد تجارت و کسب و کار شد و رفته رفته توسعه یافت. چرا که لزوم آن احساس میشد. بعد از انقلاب صنعتی بهدلیل بالارفتن حجم تولیدات دیگر ”فروش“ مقولهٔ راحتی نبود. زیرا اولاً بهدلیل تولید انبوه تمایز در بین محصولات تولیدی از میان رفت و بیشتر محصولات استاندارد و یکشکل شدند. ثانیاً بهعلت زیاد شدن فاصله بین تولیدکننده و مصرفکننده اطلاعات محصولات و خدمات مانند گذشته به سهولت در اختیار مصرفکنندگان قرار نمیگرفت.
سمیه مکیان
منبع : جامعه مديران و متخصصين صنعت کفش ايران
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران آمریکا غزه بابک زنجانی مجلس شورای اسلامی مجلس خلیج فارس دولت دولت سیزدهم شورای نگهبان حجاب لایحه بودجه 1403
روز معلم سلامت هواشناسی تهران قوه قضاییه سیل شهرداری تهران آموزش و پرورش فضای مجازی دستگیری شورای شهر تهران پلیس
قیمت دلار خودرو قیمت خودرو بانک مرکزی ایران خودرو کارگران سایپا دلار قیمت طلا بازار خودرو مالیات تورم
سریال تلویزیون سینمای ایران سینما موسیقی دفاع مقدس رسانه ملی تئاتر فیلم کتاب
رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ غزه نوار غزه حماس روسیه عربستان یمن ترکیه افغانستان نتانیاهو اوکراین
فوتبال استقلال رئال مادرید پرسپولیس بایرن مونیخ سپاهان تراکتور لیگ قهرمانان اروپا باشگاه استقلال فوتسال تیم ملی فوتسال ایران بازی
اینستاگرام اپل تبلیغات گوگل ناسا سامسونگ آیفون همراه اول ماه
بارندگی دیابت کاهش وزن ویتامین مسمومیت قهوه خواب بارداری کبد چرب