سه شنبه, ۱ خرداد, ۱۴۰۳ / 21 May, 2024
مجله ویستا
ابزارهای بازاریابی (Marketing tools)
تاریخ نشر : ۸۵۰۳۲۴
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۷۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۵۸۱۶-۲۵-۴
شماره کنگره : ۸۵۳۲۴۰۶۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : رقعی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
نویسنده : عیدی - رامین
در کتاب عنوان شده است: 'بازاریابی فرآیندی اجتماعی و مدیریتی تلقی میشود که از طریق آن افراد یا گروهها از طریق تولید و مبادلهی کالا با هم به امر تامین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. هدف بازاریابی ازدیاد فروش است. هدف، شناخت، و آگاهی یافتن از ویژگیها و خصوصیات مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارایه شده دقیقا مناسب وی باشد و خود محصول، خودش را به فروش برساند'. بر این اساس در کتاب، مباحثی از این قبیل مطرح گردیده است: استراتژی بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، تصمیمات تبلیغات و شناسایی محصول، تبلیغات، فروش شخصی، روابط عمومی و تبلیغرسانی، اقتصادی بودن برنامهی بازاریابی، انواع فروشندگان، و مشخصات بازاریان و فروشندگان خوب. در پایان نیز، توصیههایی در خصوص مدیریت کاری و شخصی فراهم آمده که از آن جمله است: اندیشههای مثبت خود را غنیتر کنید؛ افکار بزرگ در ذهن بپرورانید؛ از عبارتهای مودبانه زیاد استفاده کنید؛ در کارها از قوهی تخیل خود استفاده کنید؛ ریسکپذیر باشید؛ نوآور باقی بمانید؛ و تغییر را خوب بپذیرید.
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۷۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۵۸۱۶-۲۵-۴
شماره کنگره : ۸۵۳۲۴۰۶۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : رقعی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
نویسنده : عیدی - رامین
در کتاب عنوان شده است: 'بازاریابی فرآیندی اجتماعی و مدیریتی تلقی میشود که از طریق آن افراد یا گروهها از طریق تولید و مبادلهی کالا با هم به امر تامین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. هدف بازاریابی ازدیاد فروش است. هدف، شناخت، و آگاهی یافتن از ویژگیها و خصوصیات مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارایه شده دقیقا مناسب وی باشد و خود محصول، خودش را به فروش برساند'. بر این اساس در کتاب، مباحثی از این قبیل مطرح گردیده است: استراتژی بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، تصمیمات تبلیغات و شناسایی محصول، تبلیغات، فروش شخصی، روابط عمومی و تبلیغرسانی، اقتصادی بودن برنامهی بازاریابی، انواع فروشندگان، و مشخصات بازاریان و فروشندگان خوب. در پایان نیز، توصیههایی در خصوص مدیریت کاری و شخصی فراهم آمده که از آن جمله است: اندیشههای مثبت خود را غنیتر کنید؛ افکار بزرگ در ذهن بپرورانید؛ از عبارتهای مودبانه زیاد استفاده کنید؛ در کارها از قوهی تخیل خود استفاده کنید؛ ریسکپذیر باشید؛ نوآور باقی بمانید؛ و تغییر را خوب بپذیرید.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور سقوط بالگرد رئیسی سیدابراهیم رئیسی رئیسی ایران سقوط بالگرد بالگرد تبریز دولت سیزدهم شهادت رئیسی شهادت سید ابراهیم رئیسی
تهران هواشناسی تعطیلی مدارس هلال احمر پلیس سردار رادان سیل قوه قضاییه شهرداری تهران سیل مشهد بارش باران آموزش و پرورش
پیام تسلیت یارانه چین بورس قیمت خودرو قیمت دلار خودرو دلار بازار خودرو قیمت طلا حقوق بازنشستگان ایران خودرو
شهید رئیسی لیلا حاتمی ابراهیم حاتمی کیا تلویزیون سینما هنرمندان سینمای ایران شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زری خوشکام نمایشگاه کتاب رسانه ملی
قرآن تجهیزات پزشکی
حسین امیرعبداللهیان سقوط بالگرد رئیس جمهور ترکیه روسیه اسرائیل آمریکا غزه فلسطین جنگ غزه حماس اوکراین ولادیمیر پوتین
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر لیگ برتر ایران باشگاه پرسپولیس لیگ برتر انگلیس فدراسیون فوتبال منچسترسیتی تراکتور بازی باشگاه استقلال
هوش مصنوعی سامسونگ تبلیغات اپل موبایل نمایشگاه ایران هلث هواپیما اینترنت
رژیم غذایی خواب آلزایمر زیبایی استرس کاهش وزن طبیعت