چهارشنبه, ۱۶ خرداد, ۱۴۰۳ / 5 June, 2024
مجله ویستا
مدلهای مرجع؛ راهی برای بهبود فرآیندهای کسب و کار
فرآیندهای کسب و کار را میتوان با شناسایی نقاط ضعفشان بهبود داد. بنابراین سازمانها نیازمند روشی نظامیافته برای شناسایی و اصلاح نقاط ضعف و بهبود فرآیندها هستند.
اغلب سازمانها در این مورد به دانش و تجربه کارکنان خود وابسته هستند که مسلما دارای محدودیت است. فرصت بزرگی خواهد بود، اگر سازمانها قادر باشند تا از دانش و تجربه انباشتهای برای رویارویی با چالشهای مشابه استفاده کنند.
چنین رویکردی منجر به ایجاد و توسعه مدلهای مرجع شده است. مدلهای مرجع فرآیندی ساختارهای سلسله مراتبی هستند که با مشارکت سازمانهای مختلف و به عنوان پیشنهادی برای سازماندهی فرآیندها (یا حتی به عنوان بهترین تجارب) در بنگاهها قابل استفاده هستند.
امروزه این دانایی در نرم افزارهای نقشهبرداری و بهبود فرآیند نیز جای گرفته است.
منبع : خبرگزاری ایسنا
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
ویزای تضمینی ایتالیا کانادا
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ایران انتخابات ریاست جمهوری 1403 شورای نگهبان دولت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ریاست جمهوری وزارت کشور انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ رهبر انقلاب انتخابات 1403
محیط زیست هواشناسی قتل تهران شهرداری تهران ترافیک سازمان هواشناسی خانواده پلیس راهور سیاست پلیس سیل
قیمت دلار قیمت طلا خودرو سهام عدالت بانک مرکزی قیمت خودرو حقوق بازنشستگان دلار مالیات بازار خودرو برق مسکن
مجید قناد عمو قناد سینما تلویزیون سینمای ایران سریال امام خمینی (ره) فیلم تئاتر رسانه ملی شعر دفاع مقدس
ناسا فضا دانش بنیان کره ماه
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل فلسطین آمریکا روسیه جنگ غزه لبنان حماس سوریه ترکیه چین
پرسپولیس فوتبال استقلال باشگاه پرسپولیس رضا درویش رئال مادرید لیگ برتر والیبال کیلیان امباپه جواد نکونام باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال ایران
هوش مصنوعی سرطان اینترنت موبایل سامسونگ همراه اول گوگل باتری
استرس افسردگی صبحانه