چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 15 May, 2024
مجله ویستا


مدیریت استراتژیک بازار


تاریخ نشر : ۸۵۰۳۲۹
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۴۱۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۹۳۳-۰۵-۳
شماره کنگره : ۸۵۳۲۹۰۱۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
مترجم : فرهنگی - علی‌اکبر
مترجم : خادمی - مهدی
مترجم : صفرزاده - حسین
نویسنده : آکر - دیوید

در فصل نخست کتاب به شناخت محیط و فعالیت استراتژی پرداخته شده است و استراتژی‌های تجاری همراه با سیر تکوینی نظام‌های مدیریت به مخاطبان معرفی شده است. و در فصول بعدی این مباحث مطرح گردیده است: مروری بر مدیریت استراتژیک بازار، تجزیه و تحلیل محیط خارجی، تجزیه و تحلیل رقبا، تجزیه و تحلیل بازار و زیر بازار. تجزیه و تحلیل محیطی و سئوالات استراتژیک، تجزیه و تحلیل محیط داخلی، تجزیه و تحلیل پور تفوی کسب و کار، گزینه‌های استراتژیک کسب و کار، گزینه‌های استراتژیک کسب و کار، استراتژی‌های تمایز، کسب مزایای رقابتی پایدار (SCA) از طریق استراتژی‌ها، استراتژی‌های رشد و توسعه، استراتژی‌های تنوع، استراتژی‌ و بازارهای رو به افول، استراتژی‌های جهانی، اجرای استراتژی، سیستم‌های برنامه‌ریزی رسمی (اداری).