سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا


مفاهیم و ابزارها در تبلیغات


تاریخ نشر : ۸۵۰۲۲۶
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۳۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۸۲۳۰-۱۷-X
شماره کنگره : ۸۵۲۲۶۰۹۴
رده دیویی : ۳۰۳.۳۷۵
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : رقعی
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
نویسنده : پیروزمند - محسن

در این کتاب، عمدتا ارکان فعالیت اقتصادی از مرحله‌ی تحقیقات و سرمایه‌گذاری تا فروش، و بررسی بازخوردهای تبلیغات در مراحل پس از فروش، به ویژه، ابزارهای تبلیغ تشریح شده است. تاریخچه‌ی تبلیغات در جهان، انواع و ارکان تبلیغ، انواع آگهی، ویژگی‌های کارگزاران تبلیغات، نقش روابط عمومی در تبلیغات، برنامه‌ریزی روابط عمومی، ابزار پیام‌رسانی، تاثیر رسانه‌ها بر افکار عمومی، موارد اساسی در ساخت آگهی‌های چاپی، نقش رادیو، تلویزیون، اینترنت و مطبوعات در تبلیغات، استراتژی تبلیغات، و مزایا و آثار تبلیغات از مباحث اصلی این کتاب هستند.