شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی گردشگری
نویسنده : لومسدن - لس
مترجم : گوهریان - محمدابراهیم
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۳/۲۱
رده دیویی : ۳۳۸.۴۷۹۱
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۴۰۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۳۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۷۹۹-۲۰-۱
هدف از تحریر کتاب حاضر, تبیین اصول بنیادی مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری و چگونگی به کارگیری و تبدیل این اصول به راه کارهای عملی در این صنعت است .به همین جهت کتاب درباره دو موضوع اساسی یعنی مدیریت بازاریابی و جهانگردی و توریسم به ارائه مطالب متنوعی میپردازد .عناوین پارهای از فصول کتاب به قرار ذیل است :محیط بازاریابی در صنعت گردشگری, مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری, رفتار مصرف کننده, رفتار خرید سازمانی, برنامهریزی بازاریابی, پیشبینی تقاضا, برنامهریزی بودجهها, پژوهش بازاریابی در صنعت گردشگری, نظام توزیع در صنعت گردشگری, و عناصر ارتباطات .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
چین دولت سیستان و بلوچستان انتخابات شورای نگهبان نماز جمعه حسن روحانی مجلس شورای اسلامی جنگ دولت سیزدهم نیکا شاکرمی مجلس
سیل ایران تهران هواشناسی شهرداری تهران باران آتش سوزی سازمان هواشناسی هلال احمر روز معلم پلیس زلزله
خودرو قیمت خودرو قیمت طلا تورم مسکن بانک مرکزی حقوق بازنشستگان بازار خودرو سهام عدالت قیمت دلار دلار ایران خودرو
صدا و سیما ایتالیا بی بی سی مهران غفوریان تلویزیون سوئد موسیقی صداوسیما ساواک سریال سینمای ایران تبلیغات
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه آمریکا روسیه ترکیه حماس اوکراین نوار غزه انگلیس
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر سپاهان باشگاه پرسپولیس علی خطیر باشگاه استقلال جواد نکونام تراکتور بازی لیگ قهرمانان اروپا
اپل ناسا صاعقه گوگل اینستاگرام عکاسی تلفن همراه
چای کبد چرب فشار خون گرما