شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا


بازاریابی گردشگری


بازاریابی گردشگری
نویسنده : لومسدن - لس
مترجم : گوهریان - محمدابراهیم
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۳/۲۱
رده دیویی : ۳۳۸.۴۷۹۱
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۴۰۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۳۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۷۹۹-۲۰-۱

هدف از تحریر کتاب حاضر, تبیین اصول بنیادی مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری و چگونگی به کارگیری و تبدیل این اصول به راه کارهای عملی در این صنعت است .به همین جهت کتاب درباره دو موضوع اساسی یعنی مدیریت بازاریابی و جهان‌گردی و توریسم به ارائه مطالب متنوعی می‌پردازد .عناوین پاره‌ای از فصول کتاب به قرار ذیل است :محیط بازاریابی در صنعت گردشگری, مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری, رفتار مصرف کننده, رفتار خرید سازمانی, برنامه‌ریزی بازاریابی, پیش‌بینی تقاضا, برنامه‌ریزی بودجه‌ها, پژوهش بازاریابی در صنعت گردشگری, نظام توزیع در صنعت گردشگری, و عناصر ارتباطات .