جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا


بازاریابی بین‌الملل


بازاریابی بین‌الملل
نویسنده : میرآبی - وحیدرضاسرمدسعیدی - سهیل
ویراستار : ظفرمند - پروانه
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۷/۱۶
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۴۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/م۹ب۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۲۵۰-۰۱-۴

کتاب حاضر حاوی مباحثی است که در آن, مفاهیم, اصطلاحات و اهداف بازاریابی بین‌المللی نیز چگونگی دست‌یابی به آن تشریح گردیده است .عناوین مباحث کتاب بدین قرار است :مقدمه‌ای بر بازاریابی بین‌المللی ;محیط بازاریابی ; تحقیقات بازاریابی ;محصولات بین‌المللی ;شناخت سازمان‌ها و بازارهای بین‌المللی ; راه‌های ورود به بازارهای خارجی ;بازاریابی صنعتی ;قیمت گذاری جهانی ; سیستم‌های توزیعی ;تبلیغات جهانی ;تجارت الکترونیک ;بنچ مارکینگ .