جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی بینالملل
نویسنده : میرآبی - وحیدرضاسرمدسعیدی - سهیل
ویراستار : ظفرمند - پروانه
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۷/۱۶
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۴۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/م۹ب۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۲۵۰-۰۱-۴
کتاب حاضر حاوی مباحثی است که در آن, مفاهیم, اصطلاحات و اهداف بازاریابی بینالمللی نیز چگونگی دستیابی به آن تشریح گردیده است .عناوین مباحث کتاب بدین قرار است :مقدمهای بر بازاریابی بینالمللی ;محیط بازاریابی ; تحقیقات بازاریابی ;محصولات بینالمللی ;شناخت سازمانها و بازارهای بینالمللی ; راههای ورود به بازارهای خارجی ;بازاریابی صنعتی ;قیمت گذاری جهانی ; سیستمهای توزیعی ;تبلیغات جهانی ;تجارت الکترونیک ;بنچ مارکینگ .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
بنیامین نتانیاهو رهبر انقلاب انفجار مجلس شورای اسلامی نیکا شاکرمی دولت سیزدهم روز معلم معلمان دولت بابک زنجانی مجلس شهید مطهری
ایران هواشناسی بارش باران آتش سوزی هلال احمر قوه قضاییه تهران پلیس شهرداری تهران سیل آموزش و پرورش فضای مجازی
سهام عدالت قیمت طلا قیمت خودرو قیمت دلار بازار خودرو حقوق بازنشستگان خودرو دلار سایپا بانک مرکزی ایران خودرو کارگران
سریال نمایشگاه کتاب شهاب حسینی مسعود اسکویی تلویزیون تئاتر سینمای ایران سینما دفاع مقدس
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس چین ترکیه نوار غزه انگلیس اوکراین
فوتبال استقلال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال تراکتور لیگ برتر لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر ایران رئال مادرید بایرن مونیخ
هوش مصنوعی گوگل کولر اپل همراه اول تلفن همراه تبلیغات اینستاگرام ناسا
فشار خون کبد چرب دیابت بیمه