جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
بررسی مهارت اجتماعی در چهار گروه منزلت اجتماعی
سه جریان نظری اساسی در ارتباط با منزلت اجتماعی کودکان در بین همگنان مطرح شده است. وستا، هلث و میلر (۱۹۹۵) آنها را به این ترتیب ارائه مینمایند: از دیدگاه شناختی، پیاژه اعتقاد دارد که تعارض با همگنان نقش مهمی در تحول شناختی و اخلاقی داشته است. از نظر ویگوتسکی نیز تعامل با همگنی که صلاحیت بیشتری دارد؛ سطوح جدیدی از فهمیدن را تسهیل مینماید. بنابراین نظریهپرداز شناختی معتقد است کودکانی که سطوح بالاتری از تحولشناختی دارند، اشکال پیچیدهتر و رشد یافتهتر رفتار اجتماعی را از خود نشان میدهند.
شعله امیری
منبع : حوزه معاونت تحقیقات و فناوری
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
مجلس شورای اسلامی جنگ حسن روحانی حماس نیکا شاکرمی دولت سیزدهم دولت رهبر انقلاب معلمان مجلس بابک زنجانی شهید مطهری
ایران هواشناسی بارش باران هلال احمر یسنا قوه قضاییه روز معلم تهران سیل معلم پلیس شهرداری تهران
سهام عدالت قیمت خودرو قیمت طلا بازار خودرو قیمت دلار حقوق بازنشستگان خودرو ایران خودرو سایپا بانک مرکزی کارگران تورم
سریال تلویزیون مهران مدیری صداوسیما عفاف و حجاب تئاتر مسعود اسکویی سینمای ایران سینما
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه روسیه ترکیه اوکراین چین نوار غزه انگلیس
فوتبال استقلال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال تراکتور لیگ برتر لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر ایران رئال مادرید بایرن مونیخ
هوش مصنوعی کولر گوگل اینترنت اپل تلفن همراه تبلیغات اینستاگرام ناسا
فشار خون کبد چرب دیابت چاقی