یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
چگونه آگهی تلویزیونی بسازیم
نویسنده : بالدوین - هانتلی
مترجم : گرشاسبی - حمید
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۸/۲۹
رده دیویی : ۶۵۹.۱۴۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۴۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۳۵-۶۰۳-۹
مطالب این کتاب در چهار بخش تدوین شده است .در بخش نخست تاریخچه کوتاهی از آگهیهای تبلیغاتی فراهم آمده, سپس ویژگیهای یک آگهی خوب ذکر گردیده است . در بخش دوم قالبهای استراتژی خلاق در خصوص آگهیهای تبلیغاتی تشریح میشود . بخش سوم به ارزیابی قالبها (ساختار یا روشهای نمایشی مثل سفارشی, برشی از زندگی و تصویرها) و فنون تولید (مثل نقاشی متحرک و جلوههای ویژه) اختصاص مییابد .در بخش پایانی فنون تولید و ارزیابی آگهیها توضیح داده میشود .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
حسین امیرعبداللهیان لبنان وزیر خارجه دولت سیستان و بلوچستان جنگ انتخابات مجلس شورای اسلامی حجاب دولت سیزدهم مجلس حسن روحانی
سیل تهران یسنا هواشناسی شهرداری تهران بارندگی سازمان هواشناسی باران فضای مجازی آتش سوزی هلال احمر آموزش و پرورش
هوش مصنوعی خودرو دلار قیمت خودرو قیمت دلار بانک مرکزی قیمت طلا تورم مسکن بازار خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو
تلویزیون جهان صدا و سیما مهران غفوریان موسیقی صداوسیما سریال سینمای ایران سازمان صدا و سیما
غزه رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل جنگ غزه حماس آمریکا ترکیه انگلیس اوکراین نوار غزه امیرعبداللهیان
فوتبال پرسپولیس رئال مادرید استقلال سپاهان لیگ برتر باشگاه استقلال بازی باشگاه پرسپولیس علی خطیر جواد نکونام بایرن مونیخ
اینستاگرام اپل ناسا عکاسی تبلیغات موبایل گوگل
کبد چرب فشار خون