شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا


اصول بازاریابی


اصول بازاریابی
نویسنده : کاتلر - فیلیپآرمسترانگ - گری
مترجم : پارساییان - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۸/۱۸
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : گالینگر
تعداد صفحه : ۴۹۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۶۷۳-۳۷-۶

در این نوشتار, اصول بازاریابی ذیل مباحث مختلف بررسی و تبیین شده است .به‌زعم مولف هدف اصلی بازاریابی ایجاد رابطه‌ای ارزشمند با مشتریان است به نحوی که خواست‌ها و نیازهای آنان به شیوه‌ای سودآور تامین شود .عناوین مباحث کتاب به این قرار است' :بازاریابی در دنیای در حال تغییر', 'برنامه‌ریزی استراتژیک و فرآیند بازاریابی', 'محیط جهانی بازاریابی', 'تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی', 'بازار مصرف و رفتار خریدار', 'بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری', 'تقسیم‌بندی بازار, تعیین بازار مورد هدف و جایگاه شرکت در بازار از نظر مزیت‌های رقابتی 'و 'استراتژی کالاها و خدمات', 'استراتژی تولید و عرضه محصول و چرخه زندگی محصول 'و 'قیمت‌گذاری محصول .'