جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا


روان‌شناسی تبلیغات تجاری (تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده): آنچه عمل می‌کند، آنچه عمل نمی‌کند و چرایی آن


روان‌شناسی تبلیغات تجاری (تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده): آنچه عمل می‌کند، آنچه عمل نمی‌کند و چرایی آن
کد کتاب : ۱۳۹۳۸۶۸
نویسنده : علی فروزفر,سینا قربانلو,ماکس ساترلند
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۸۷۰۸۰۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قیمت : ۳۵۰۰۰
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۰۰
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۳
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۰۵۷۲-۵-۰
موضوع : آگهیهای تبلیغاتی - جنبه‌های روانشناسی,مصرف‌کنندگان - رفتار