دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا


مبانی فلسفی الگوهای ارزشیابی آموزشی


مبانی فلسفی الگوهای ارزشیابی آموزشی
نویسنده : منسوب‌بصیری - محمود
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۲/۲۶
رده دیویی : ۳۷۱.۲۰۷
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۲۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : ۲۸۲۲ LB /۷۵/م۷۷م۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۷۴۸-۰۵-۵
نویسنده : منسوب‌بصیری - محمود
نویسنده : منسوب‌بصیری - محمود

در این کتاب مبانی فلسفی الگوهای ارزشیابی آموزشی بررسی شده است. نگارنده در کتاب ده الگوی ارزشیابی آموزشی را معرفی کرده سپس مفروضه‌های بنیادی آن‌ها را تحلیل و با توجه به هستی شناسی, معرفت شناسی و روش شناسی در سه دیدگاه فلسفی 'تحملی', 'تفسیر گرایی' و 'انتقادی' طبقه‌بندی کرده است.