پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
انتخاب کانال Choosing channels
در این قدم وقت آن رسیده است تا به کانالهای ارتباطی با مخاطبین خود بیاندیشید. این کانالها بخش اعظم فعالیتهای ارتباطی شما را شکل خواهند داد.
فقط کانال کار آمد را در نظر نگیربد بلکه ببینید مخاطبین چه کانالی را ترجیح می دهند. برای مثال ممکن است یک فصلنامه برای یک دسته از مخاطبین مناسب باشد اما همان دسته ترجیح می دهند که از طریق جلسات کوچک با شما در ارتباط باشند.
هیچ وقت تماسهای مستقیم را با مخاطبین خود فراموش نکنید. اغلب موارد این کانال موثرترین روش میباشد. اما اگر این، کانال اصلی ارتباط شماست بهتر است اطلاعاتی که از تماسهای مستقیم بدست می آورید در انبار داده ها نگهداری شود و برای افراد گروه ارتباطات قابل دسترس باشد. (میتوانید از نرم افزارهایی که قبلا ذکر شد نیز در اینجا استفاده کنید)
هنگامی که به انتخاب کانال می اندیشید بهتر است بطور همزمان به زمان، زبان و دستور زبان مخاطبین اصلی خود نیز بیاندیشید.
این را به خاطر داشته باشید که اگر مخاطبی برای شما مهم است لزوما شما هم برای او مهم هستید. شما باید دقت کنید برای رساندن منظور خود چه بگویید و از چه طریقی بگویید.در این قدم شما باید به افراد به اصطلاح دربان کانالها هم بیاندیشید. این افراد در انتهای کانال قرار دارند و رابط بین شما و مخاطب شما هستند. برای مثال ریس دفتر یک وزیر و یا منشی یک مدیر عامل را هم در نظر بگیرید و کانالی را انتخاب کنید که تاثیر لازم را بر این افراد نیز بگذارد.
به کانالهای ثانویه نیز بیاندیشید. شاید لازم نباشد شما به همه مخاطبین بطور مستقیم در ارتباط باشید. مثلا شما با چاپ یک مقاله در یک مجله داخلی یک ارگان میتوانید بطور نا محسوس و نه کاملا مستقیم با مخاطب خود در تماس باشید. همچنین بخاطر داشته باشید که رسانه ها هم کانال هسنتد و هم خود یک مخاطب و در انتخاب آن دقت کنید. قدرت رسانه های منطقه ای را دست کم نگیرید.
منبع : مدیریت تکنولوژی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران آمریکا اسرائیل روز معلم دولت مجلس شورای اسلامی معلمان رهبر انقلاب بابک زنجانی خلیج فارس مجلس دولت سیزدهم
آتش سوزی تهران زلزله معلم پلیس قوه قضاییه شهرداری تهران سیل آموزش و پرورش فضای مجازی سلامت سازمان هواشناسی
قیمت خودرو قیمت طلا قیمت دلار خودرو بازار خودرو دلار بانک مرکزی ایران خودرو سایپا کارگران روز کارگر تورم
فیلم سینمایی تلویزیون سریال سینما مسعود اسکویی سینمای ایران دفاع مقدس فیلم رسانه ملی تئاتر
مکزیک
رژیم صهیونیستی فلسطین غزه جنگ غزه حماس روسیه چین نوار غزه ترکیه عربستان یمن اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس سپاهان تراکتور علی خطیر لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا باشگاه استقلال بایرن مونیخ لیگ برتر
هوش مصنوعی تلفن همراه همراه اول اپل عیسی زارع پور اینستاگرام تبلیغات گوگل وزیر ارتباطات ناسا پهپاد
سرطان کارگر فشار خون کبد چرب دیابت بیماری قلبی ویتامین کاهش وزن قهوه