پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا


یادگیری, راهی به سوی پر کردن شکاف دیجیتالی: با تاکید بر تجربه‌ی سه کشور سوئد, ژاپن و انگلستان


یادگیری, راهی به سوی پر کردن شکاف دیجیتالی: با تاکید بر تجربه‌ی سه کشور سوئد, ژاپن و انگلستان
نویسنده : سرکارآرانی - محمدرضا
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۰/۲۶
رده دیویی : ۳۰۳.۴۸۳۳۰۹۱۷۲۴
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۰۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HN۹۸۱/ت۸س۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۳۴۸-۳۶۸-۱

کتاب حاضر به مقایسه‌ی برنامه‌های راهبردی ملی توسعه‌ی فناوی اطلاعات و ارتباطات در آموزش در کشورهای پیشرفته‌ی جهان و بیش نیازهای لازم برای اثر بخشی برنامه‌ها و پروژه‌های عملی گسترش فناوری در آموزش, چشم‌اندازها, تنگناها و چالش‌های کشورهای در حال توسعه پرداخته است. مباحث کتاب عبارت‌اند از: 'یادگیری و شکاف دیجیتالی', 'برنامه‌های راهبردی ملی توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات در سوئد', 'ژاپن, جامعه‌ی اطلاعاتی و برنامه‌های توسعه‌ی فناوری در آموزش', 'رویکرد انگلستان به توسعه‌ی فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش', 'یادگیری مبنی بر شبکه نوآوری در آموزش', 'مواد آموزش و نشر الکترونیکی' و 'بهبود مدارس از طریق توسعه‌ی فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش'.