پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
یادگیری, راهی به سوی پر کردن شکاف دیجیتالی: با تاکید بر تجربهی سه کشور سوئد, ژاپن و انگلستان
نویسنده : سرکارآرانی - محمدرضا
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۰/۲۶
رده دیویی : ۳۰۳.۴۸۳۳۰۹۱۷۲۴
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۰۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HN۹۸۱/ت۸س۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۳۴۸-۳۶۸-۱
کتاب حاضر به مقایسهی برنامههای راهبردی ملی توسعهی فناوی اطلاعات و ارتباطات در آموزش در کشورهای پیشرفتهی جهان و بیش نیازهای لازم برای اثر بخشی برنامهها و پروژههای عملی گسترش فناوری در آموزش, چشماندازها, تنگناها و چالشهای کشورهای در حال توسعه پرداخته است. مباحث کتاب عبارتاند از: 'یادگیری و شکاف دیجیتالی', 'برنامههای راهبردی ملی توسعهی فناوری اطلاعات و ارتباطات در سوئد', 'ژاپن, جامعهی اطلاعاتی و برنامههای توسعهی فناوری در آموزش', 'رویکرد انگلستان به توسعهی فنآوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش', 'یادگیری مبنی بر شبکه نوآوری در آموزش', 'مواد آموزش و نشر الکترونیکی' و 'بهبود مدارس از طریق توسعهی فنآوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل دولت روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم خلیج فارس حجاب شهید مطهری
تهران سلامت شهرداری تهران هواشناسی سیل پلیس قوه قضاییه آموزش و پرورش بارش باران سازمان هواشناسی دستگیری وزارت بهداشت
بانک مرکزی خودرو بازار خودرو قیمت دلار قیمت خودرو ایران خودرو قیمت طلا دلار سایپا تورم کارگران حقوق بازنشستگان
فضای مجازی مسعود اسکویی تلویزیون رضا عطاران سریال سینمای ایران سینما دفاع مقدس فیلم تئاتر
دانشگاه علوم پزشکی مکزیک
غزه رژیم صهیونیستی جنگ غزه فلسطین آمریکا چین روسیه نوار غزه حماس ترکیه عربستان اوکراین
فوتبال استقلال سپاهان تراکتور باشگاه استقلال لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر ایران رئال مادرید بایرن مونیخ لیگ برتر باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران
اینستاگرام همراه اول دبی اپل ناسا وزیر ارتباطات تبلیغات گوگل پهپاد
کبد چرب کاهش وزن دیابت قهوه فشار خون داروخانه