یکشنبه, ۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 28 April, 2024
مجله ویستا
بازاریابی برای صادرات در نمایشگاه
در مورد بازاريابي، قضاوتهاى متفاوت و گاه متضادى وجود دارد. بعضى بازاريابى را عامل مصرفزدگي، مادىگرائى و احتياجات کاذب مىدانند. بعضى نيز عقيده دارند که بازاريابى قيمت تمام شده را افزايش مىدهد بدون اينکه به ارزش حقيقى کالا بيفزايد و صرفاً ارزش کاذب روانى مىآفريند. بعضى پا را فراتر گذاشته، ادعا مىکنند که بازاريابى چيزى جز بمباران تبليغاتى و فريبکارى نيست و باعث آلودگى فرهنگى مىشود. |
اما واقع امر اين است که رونق بازار، افزايش توليد ملى و شکوفائى اقتصاد بدون بازاريابى صحيح، به دشوارى قابل تصور است. با يک بازاريابى منطقى مىتوان از مشکلات توزيع تا حدى کاست، تقاضاى کالاهاى داخلى را افزايش داد، ترکيب را بهبود بخشيد و بالاخره به افزايش صادرات کمک نمود. |
همچنین مشاهده کنید
- تاریخچه تشکیل نمایشگاههای بینالمللی
- برنامهریزی جهت شرکت در نمایشگاه (۴)
- برنامهریزی جهت شرکت در نمایشگاه (۲)
- اهداف تشکیل(۲)
- تاریخچه نمایشگاهها (۲)
- غرفه و مدیریت غرفه
- برنامهریزی جهت شرکت در نمایشگاه (۳)
- تعیین بودجه
- تاریخچه نمایشگاهها (۴)
- تعریف و انواع نمایشگاه
- تاریخچه نمایشگاهها
- معیارها و نحوه انتخاب نمایشگاه مناسب
- برنامهریزی جهت شرکت در نمایشگاه
- بازاریابی برای صادرات در نمایشگاه
- اهداف تشکیل
- تاریخچه نمایشگاهها (۳)
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
مجلس مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان ایران دولت حجاب دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران گشت ارشاد افغانستان رئیسی رئیس جمهور
تهران هواشناسی شورای شهر شورای شهر تهران پلیس شهرداری تهران قتل سیل وزارت بهداشت کنکور آتش سوزی سازمان هواشناسی
قیمت دلار مالیات خودرو دلار قیمت خودرو بانک مرکزی بازار خودرو قیمت طلا مسکن ایران خودرو سایپا تورم
تئاتر تلویزیون سریال محمدرضا گلزار ازدواج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران قرآن کریم سینما فیلم موسیقی سریال پایتخت
سازمان سنجش ناسا کنکور ۱۴۰۳ خورشید
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه آمریکا جنگ غزه روسیه چین اوکراین حماس ترکیه ایالات متحده آمریکا
فوتبال فوتسال پرسپولیس استقلال تیم ملی فوتسال ایران بازی جام حذفی آلومینیوم اراک سپاهان تراکتور باشگاه پرسپولیس وحید شمسایی
هوش مصنوعی اپل فناوری همراه اول ایرانسل آیفون تبلیغات سامسونگ اینترنت گوگل بنیاد ملی نخبگان دانش بنیان
سازمان غذا و دارو رژیم غذایی خواب موز سلامت روان بارداری دندانپزشکی کاهش وزن آلزایمر مالاریا