جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
عکاسی تبلیغاتی پر مخاطب ترین شاخه عکاسی در ایران است
اگر به آمارها توجه کنیم در می یابیم که محصول هیچ یک از شاخه های عکاسی در ایران به اندازه عکسهای تبلیغاتی ، در معرض دید مردم قرار نمی گیرند. شمارش تردد یک روز مردم در چند بزرگراه مهم در سطح کشور که مملو از بیلبوردهای تبلیغاتی هستند مشخص می کند بازدید کنندگان عکسهای تبلیغاتی بسیار بیشتر از خوانندگان همه روزنامه های ایران می باشند این واقعیت تقریبا در بسیاری از کشور های صنعتی یا مصرفی جهان وجود دارد.
بررسی موضوع فوق این حقیقت را آشکار می سازد که عکسهای تبلیغاتی نقش بسیار مهمی را در تعیین سطح سواد بصری جامعه ایفا می کنند و قادرند همانند فیلم و گرافیک درک ملموس تری را از هنر برای مردم به ارمغان آورتد . با عنایت به نقش تاثیر گذار این شاخه از عکاسی در کشورمان، جا دارد به آن نگاه تخصصی تری داشته باشیم.
http://kiani.akkasee.com/plist/۲
منبع : مطالب ارسال شده
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات احمد وحیدی عراق حسن روحانی مجلس شورای اسلامی حجاب دولت نیکا شاکرمی مجلس روز معلم رهبر انقلاب شهید مطهری
ایران سیل هواشناسی تهران آتش سوزی شهرداری تهران قوه قضاییه پلیس آموزش و پرورش معلم فضای مجازی سلامت
قیمت خودرو سهام عدالت قیمت طلا سازمان هواشناسی مالیات دولت سیزدهم بازار خودرو قیمت دلار خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان ایران خودرو
مهران غفوریان موسیقی تلویزیون سریال ساواک عمو پورنگ سینمای ایران مهران مدیری تبلیغات مسعود اسکویی سینما عفاف و حجاب
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه آمریکا جنگ غزه روسیه ترکیه حماس نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس سپاهان باشگاه استقلال علی خطیر لیگ برتر جواد نکونام بازی لیگ برتر ایران تراکتور رئال مادرید
هوش مصنوعی اپل فناوری خودروهای وارداتی گوگل آیفون ناسا
فشار خون کبد چرب