یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 19 May, 2024
مجله ویستا
خطمشیهای رقابتی
يک شرکت پس از تعيين و ارزيابى رقباى اصلى خود، بايد به تهيه خطمشىهاى کلى بازاريابى رقابتى بپردازد. به کمک اين خطمشىها مىتوان کالاى توليدى شرکت را در قياس با کالاهاى توليدى رقبا در بهترين جايگاه قرار داد. خطمشىهاى رقابتي، خطمشىهايى هستند که شرکت و محصول توليدى آن را از کارسازترين مزيت رقابتى ممکن برخوردار مىسازند. حال سؤال اين است که شرکت مىتواند از کدام خطمشىهاى کلى بازاريابى استفاده کند و کدام يک از اين خطمشىها، براى يک شرکت خاص يا براى قيمتها يا محصولات مختلف آن مناسب است؟ |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی ایران رئیسی بالگرد ابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم مجلس دولت رسانه
سیل تهران هلال احمر مشهد هواشناسی حوادث سیل مشهد سیلاب سلامت بارش باران آموزش و پرورش خراسان رضوی
قیمت دلار خودرو یارانه حقوق بازنشستگان دلار بازار خودرو قیمت خودرو ایران خودرو قیمت طلا مالیات بورس مسکن
نمایشگاه کتاب سینما گردشگری سینمای ایران لیلا حاتمی جشنواره کن زری خوشکام علی حاتمی کتاب تلویزیون نمایشگاه کتاب تهران فیلم
قرآن ایلان ماسک
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل فلسطین جنگ غزه آمریکا روسیه حماس چین اوکراین نوار غزه لبنان
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر فدراسیون فوتبال لیگ برتر انگلیس تراکتور بازی باشگاه پرسپولیس بارسلونا اشکان دژاگه مهدی تاج
هوش مصنوعی گوگل سامسونگ هواپیما ناسا آیفون موبایل اپل تبلیغات اینترنت اینستاگرام
سازمان غذا و دارو تجهیزات پزشکی آلزایمر رژیم غذایی کاهش وزن پزشک سلامت روان ویتامین دیابت