شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا
موتورهای جستجو و سایت های اجتماعی هدف تبلیغات اینترنتی
برخلاف رادیو و تلویزیون که سابقه استفاده طولانی در صنعت تبلیغات را دارند، امروزه اینترنت عرصه ای نو برای تبلیغات به شمار می رود. حضور کاربران آگاه که با نحوه مسدود کردن (blocking) منوهای تبلیغاتی کاملا آشنا هستند، مدیران فروش را بر آن داشته که به منظور فروش آنلاین محصولات کمپانی خود، دائما در پی یافتن روش های جدید باشند.
با در اختیار داشتن بودجه کافی، به آسانی می توان تبلیغات آنلاین بسیار مهیجی را از طریق اینترنت در معرض دید طیف گسترده ای از مخاطبین قرار داد. اما مکان درست قرارگیری این تبلیغات کدام یک از سایت های شبکه جهانی است؟
● تبلیغ در وب لاگهای محبوب
یکی از روش هایی که امروزه مدیران تبلیغات به کار می گیرند، استفاده از وب لاگهای معروف به منظور پخش شعارهای تبلیغاتی و معرفی محصولاتشان است. در حال حاضر که معمولا منوها و پنجره های تبلیغاتی توسط کاربران بلاک می شوند، روش های پیشرفته تری برای تبلیغ بر روی صفحات وب مورد نیاز است.
همین امر باعث شده در تبلیغات آنلاین جدید، از صفحاتی استفاده شود که به طور کامل صفحه اصلی را می پوشانند و از آنجائیکه عملا بر روی صفحه مورد جستجوی شما ساخته شده اند، امکان بلاک کردن آنها به روش قبل وجود ندارد.
● تبلیغ در موتورهای جستجو سایت های پربیننده
یکی از گسترده ترین عرصه های تبلیغات آنلاین، پرداخت هزینه به یکی از موتورهای جستجو و قرار دادن محصول مورد نظر در لیست کلمه های جستجوی مرتبط با آن است.
از دید کارشناسان، این روش کاراتر از دیگر روش هاست، زیرا زمانی که کاربر کلمه خاص مورد جستجویش را در گوگل یا یاهو تایپ می کند، مسلما هدف مشخصی را دنبال می کند. این دسته از کاربران در زمره بهترین مخاطبان تبلیغات شما خواهند بود.
تنها با پرداخت هزینه های مربوطه به موتورهای جستجوی معروف، مدیران تبلیغاتی به آسانی می توانند محل مورد نظرشان را برای تبلیغات معین کنند، به طور مثال در ستون سمت راست صفحه گوگل در قسمت Sponsored Links می توانید شاهد تبلیغاتی باشید که به ازای هر جستجو ممکن است پدیدار شود.
آمار نشان داده بالاترین رقم هزینه تبلیغات اینترنتی، در موتورهای جستجو صرف می شود. برعکس سایت هایی چون MySpace که محبوب جوانان هستند و دیگر سایت های اجتماعی از این دست، مکان بسیار مناسبی برای جلب توجه جوانانی هستند که معمولا توجه خاصی به تبلیغات آنلاین ندارند.
زمانی که بحث تبلیغات آنلاین مطرح می شود، سایت های اجتماعی و محبوب جوانان حرف اول را می زنند و نمی توان منکر قدرت آنها را در این زمینه شد. روزانه میلیون ها کاربر در این قبیل سایت ها که محبوبیت جهانی دارند، مشغول ساختن انجمن (community) های مختلف در زمینه های مورد علاقه خود می باشند.
به هر حال امروزه وب نسبت به دیگر رسانه های تبلیغاتی از رشد سریعتری برخوردار است، اما این مسئله که کدام یک از این صفحات بی شمار را برای تبلیغ انتخاب کنیم، در زمره تاثیر گذارترین تصمیمات در زمینه تبلیغات آنلاین است.
مشاورین تبلیغاتی بر این امیدند که موتورهای جستجو و سایت های اجتماعی پربیننده بتوانند به این صنعت حساس کمک نموده و تبلیغات آنلاین را به جهت صحیح هدایت کنند، در غیر این صورت کلیه سرمایه گذاری هایی که در این زمینه انجام می گردد بیهوده تلف خواهد شد.
منبع : سایت فریا
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دولت چین سیستان و بلوچستان انتخابات امیرعبداللهیان شورای نگهبان حسن روحانی مجلس شورای اسلامی حجاب دولت سیزدهم مجلس نیکا شاکرمی
سیل ایران هواشناسی تهران شهرداری تهران باران سازمان هواشناسی آتش سوزی یسنا فضای مجازی پلیس زلزله
خودرو قیمت خودرو قیمت طلا مسکن تورم بانک مرکزی قیمت دلار حقوق بازنشستگان بازار خودرو دلار ارز ایران خودرو
صدا و سیما مسعود اسکویی سوئد مهران غفوریان رضا عطاران بی بی سی تلویزیون صداوسیما موسیقی سریال سینمای ایران سازمان صدا و سیما
رژیم صهیونیستی غزه جنگ غزه اسرائیل فلسطین روسیه آمریکا ترکیه حماس اوکراین نوار غزه انگلیس
پرسپولیس فوتبال استقلال سپاهان لیگ برتر باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال علی خطیر جواد نکونام تراکتور بازی لیگ قهرمانان اروپا
آیفون اینستاگرام اپل ناسا گوگل صاعقه تلفن همراه عکاسی کولر
کبد چرب فشار خون گرما