جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا
عوامل تأثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در بهکارگیری سیستمهای بازاریابی الکترونیکی
برای نیل به بازاریابی الکترونیکی و تعیین عوامل تأثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در بهکارگیری آن، موارد زیر در نظر گرفته میشود:
ـ عدم شناخت توانمندیهای لازم برای پیادهسازی و بهکارگیری فناوری اطلاعات
ـ درک نادرست از زمان و مکان کاربرد فناوری در فرآیندهای کسب و کار
ـ فقدان زیرساختهای سازمانی لازم برای استفاده از فناوری
ـ سرمایهگذاری کلان بیبرنامه در زمینهٔ فناوری اطلاعات که گاهی منجر به ایجاد ارزش تجاری قابل قبول نمیشود و بازده مطلوبی عاید شرکت نمیگردد.
تحقیق حاضر از نظر هدف، تحقیقی کاربردی است که در جمعآوری اطلاعات از روش تحقیق پیمایشی استفاده شده است. ابزار گردآوری دادههای تحقیق، پرسشنامه است و دادههای مذکور با استفاده از روش آماری تحلیل عاملی تحلیل میشوند.
دکتر بیژن لطیف
نیالا سابقی ساروئی
نیالا سابقی ساروئی
منبع : معاونت برنامهریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران حجاب رئیس جمهور رئیسی دولت سیزدهم ابراهیم رئیسی توماج صالحی سریلانکا دولت پاکستان کارگران مجلس شورای اسلامی
کنکور تهران سیل آتش سوزی هواشناسی سیستان و بلوچستان سازمان سنجش فضای مجازی پلیس شهرداری تهران سلامت اصفهان
قیمت خودرو خودرو قیمت طلا دلار بازار خودرو بازنشستگان قیمت دلار ارز بانک مرکزی مسکن ایران خودرو تورم
موسیقی رهبر انقلاب تلویزیون ترانه علیدوستی فیلم مهران مدیری سینمای ایران بازیگر تئاتر سینما
کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
آمریکا رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه جنگ غزه فلسطین روسیه حماس طالبان اوکراین طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا
پرسپولیس فوتبال استقلال بازی بارسلونا جام حذفی لیگ برتر انگلیس باشگاه استقلال ژاوی باشگاه پرسپولیس تراکتور فوتسال
هوش مصنوعی ناسا رونمایی مریخ تیک تاک اپل فیلترینگ
دندانپزشکی مالاریا کاهش وزن زوال عقل سلامت روان داروخانه