دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
تحقیق در رسانههای جمعی
تاریخ نشر : ۸۵۰۳۰۶
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۹۶۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۷۶-۳۴۲-۰
شماره کنگره : ۸۵۳۰۶۱۰۰
رده دیویی : ۳۰۲.۲۲۰۷۲
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
مترجم : سیدامامی - کاووس
نویسنده : ویمر - راجر
نویسنده : دومینیک - جوزف
کتاب 'تحقیق در رسانههای جمعی' که ترجمهی آن هماکنون در اختیار پژوهشگران و دانشجویان علوم ارتباطات قرار میگیرد، از جمله منابع مهم در روشهای تحقیق در آمریکا به شمار میرود. دو نویسندهی کتاب با ذکر مثالهای متعدد از حوزهی پژوهشهای ارتباطات، مباحث کتاب را تشریح میکنند. آنان به جای تاکید بر پیچیدگیهای نظری بر راهحلهای پژوهشی عملی تاکید دارند و مناسبترین فنون پژوهشی را برای یافتن راهحلهای واقعی به خواننده معرفی میکنند. در این اثر، علاوه بر روشهای کمی و آماری، مبحثی نیز دربارهی روشهای کیفی مطرح شده است. علم و پژوهش، مراحل پژوهش، اجزای پژوهش، نمونهگیری، فرایندهای پژوهشی، تحلیل محتوا، پژوهش پیمایشی، پژوهش طولی، پژوهش آزمایشی، تحلیل دادهها، آزمون فرضیه، روشهای آماری پایه، کاربردهای پژوهش، پژوهش در رسانههای چاپی، پژوهش در رسانههای الکترونیک، پژوهش در آگهیهای بازرگانی و روابط عمومی، پژوهش در تاثیر رسانهها، تحلیل دادهها و گزارشدهی، رایانه یکی از ابزار پژوهش، و گزارشهای پژوهشی و اصول اخلاقی و حمایت مالی از مباحث اصلی این کتاب هستند.
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۹۶۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۷۶-۳۴۲-۰
شماره کنگره : ۸۵۳۰۶۱۰۰
رده دیویی : ۳۰۲.۲۲۰۷۲
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
مترجم : سیدامامی - کاووس
نویسنده : ویمر - راجر
نویسنده : دومینیک - جوزف
کتاب 'تحقیق در رسانههای جمعی' که ترجمهی آن هماکنون در اختیار پژوهشگران و دانشجویان علوم ارتباطات قرار میگیرد، از جمله منابع مهم در روشهای تحقیق در آمریکا به شمار میرود. دو نویسندهی کتاب با ذکر مثالهای متعدد از حوزهی پژوهشهای ارتباطات، مباحث کتاب را تشریح میکنند. آنان به جای تاکید بر پیچیدگیهای نظری بر راهحلهای پژوهشی عملی تاکید دارند و مناسبترین فنون پژوهشی را برای یافتن راهحلهای واقعی به خواننده معرفی میکنند. در این اثر، علاوه بر روشهای کمی و آماری، مبحثی نیز دربارهی روشهای کیفی مطرح شده است. علم و پژوهش، مراحل پژوهش، اجزای پژوهش، نمونهگیری، فرایندهای پژوهشی، تحلیل محتوا، پژوهش پیمایشی، پژوهش طولی، پژوهش آزمایشی، تحلیل دادهها، آزمون فرضیه، روشهای آماری پایه، کاربردهای پژوهش، پژوهش در رسانههای چاپی، پژوهش در رسانههای الکترونیک، پژوهش در آگهیهای بازرگانی و روابط عمومی، پژوهش در تاثیر رسانهها، تحلیل دادهها و گزارشدهی، رایانه یکی از ابزار پژوهش، و گزارشهای پژوهشی و اصول اخلاقی و حمایت مالی از مباحث اصلی این کتاب هستند.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران حج رافائل گروسی آمریکا رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی دولت شورای نگهبان انتخابات حجاب دولت سیزدهم رسانه
هواشناسی تهران شهرداری تهران فضای مجازی قتل وزارت بهداشت آموزش و پرورش سلامت شهرداری سازمان هواشناسی باران پلیس
قیمت دلار ایران خودرو بانک مرکزی خودرو قیمت طلا قیمت خودرو بازار خودرو دلار حقوق بازنشستگان مسکن تورم بورس
تئاتر زنان محمدعلی علومی تلویزیون خانواده سریال دفاع مقدس نمایشگاه کتاب سینمای ایران صدا و سیما سینما کتاب
مغز دانش بنیان
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه حماس فلسطین جنگ غزه روسیه اوکراین طالبان طوفان الاقصی نوار غزه نتانیاهو
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر نساجی بازی رئال مادرید لیگ برتر ایران سپاهان جواد نکونام بارسلونا باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی اینترنت فناوری اپل مایکروسافت سامسونگ آیفون باتری گوگل ناسا ویندوز ماهواره
رژیم غذایی زیبایی چای بیمه کاهش وزن آلرژی افسردگی