پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 16 May, 2024
مجله ویستا
کلیدهای طلایی مدیریت بر روابط مشتری (سی آر ام)
نویسنده : الکساندر - دیوید
مترجم : خالصی - مهین
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۱/۰۳
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : بیاضی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۲۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۵/فلا۷ر۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۵۵۴-۲۷-۷
این کتابچه حاوی نکات و مطالبی است برای جلب مشتری و بازاریابی, به ویژه شیوهها و فنون بهبود روابط با مشتری که در قالب این موضوعات تدوین گردیده است: مدیریت بر روابط مشتری, موضوعهای مختلف سی. آر. ام و ویژگیهای شروع, نقش مهمی که در یک برنامهی سی. آر. ام ایفا میشود, طراحی برنامهی سی. آر. ام, تحقق برنامهی سی. آر. ام, و یک روش نمونهی طرح تحقیقاتی.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس شورای اسلامی دولت مجلس تعطیلی شنبه ها تعطیلی شنبه قوه قضائیه دولت سیزدهم شورای نگهبان رهبر انقلاب رئیس جمهور حسن روحانی
مشهد سیل قوه قضاییه تهران هواشناسی شهرداری تهران قتل پلیس فضای مجازی بارش باران سازمان هواشناسی دستگیری
مالیات خودرو قیمت خودرو قیمت دلار بازار خودرو قیمت طلا بانک مرکزی دلار مسکن سایپا بورس ایران خودرو
نمایشگاه کتاب سریال تلویزیون کتاب نمایشگاه کتاب تهران فردوسی همایون شجریان سحر دولتشاهی شاهنامه سینمای ایران دفاع مقدس سینما
دانشگاه تهران شورای عالی انقلاب فرهنگی فضا تحقیقات و فناوری
فلسطین رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل آمریکا جنگ غزه روسیه حماس ترکیه اوکراین نوار غزه طوفان الاقصی
فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر رئال مادرید جواد نکونام لیگ برتر ایران باشگاه استقلال لیگ برتر انگلیس فولاد خوزستان مهدی طارمی فولاد
هوش مصنوعی ایرانسل گوگل عیسی زارع پور تلفن همراه تبلیغات سرعت اینترنت ناسا موبایل دوربین اپل
چای دیابت خواب سرطان سرماخوردگی زوال عقل کاهش وزن دندان عقل کودک بارداری موز