دوشنبه, ۱۴ خرداد, ۱۴۰۳ / 3 June, 2024
مجله ویستا
برنامهریزی، اجرا و کنترل برنامههای بازاریابی
يک شرکت بهعنوان اولين قدم، برنامههاى کلى استراتژيک خود را تهيه مىکند.اين برنامهها که تمام فعاليتهاى شرکت را در بر مىگيرند، سپس بهصورت برنامههاى بازاريابى و برنامههاى ديگرى براى هر قسمت، هر کالا و هر مارک ديگرى در مىآيند. | |
يک شرکت با اجرا، برنامههاى استراتژيک را به فعاليتهايى مبدل مىکند که دستيابى به اهداف استراتژيک شرکت را ميسر مىکند. برنامههاى بازاريابى با همکارى کارکنان دايره بازاريابي، ساير کارکنان و افرادى خارج از شرکت اجرا مىشوند. مرحله کنترل، شامل اندازهگيرى و ارزيابى نتايج حاصله از اجراى برنامهها و فعاليتهاى بازاريابى است و نيز انجام اقدامات اصلاحى مورد نياز براى اطمينان از اينکه اهداف از پيش تعيينشده، متحقق خواهند شد. تجزيهوتحليل بازاريابى نيز اطلاعات و ارزيابىهايى را فراهم مىکند که براى تمام فعاليتهاى ديگر مديريت بازاريابى مورد نياز هستند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات امام خمینی انتخابات ریاست جمهوری 1403 ایران وزارت کشور انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم محمود احمدی نژاد ستاد انتخابات کشور ریاست جمهوری علی لاریجانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
سازمان هواشناسی تهران هواشناسی آتش سوزی زلزله پلیس شهرداری تهران فضای مجازی دستگیری قتل آموزش و پرورش پلیس راهور
وام ازدواج قیمت دلار قیمت طلا دولت سیزدهم قیمت خودرو خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو مسکن بازنشستگان ایران خودرو
تلویزیون سریال بازیگر امام خمینی (ره) سینمای ایران سینما رسانه ملی تئاتر شعر
دانشگاه آزاد اسلامی فناوری
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل فلسطین آمریکا جنگ غزه چین حماس روسیه جو بایدن ترکیه اوکراین
پرسپولیس فوتبال استقلال رئال مادرید باشگاه پرسپولیس لیگ برتر لیگ برتر ایران لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر فوتبال ایران مس رفسنجان جواد نکونام باشگاه استقلال
اپل تلفن باتری ایلان ماسک مریخ ناسا
گرمازدگی خواب ویتامین خودکشی سیگار بیماری قلبی سازمان غذا و دارو قهوه بارداری