جمعه, ۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 17 May, 2024
مجله ویستا
برنامهریزی، اجرا و کنترل برنامههای بازاریابی
يک شرکت بهعنوان اولين قدم، برنامههاى کلى استراتژيک خود را تهيه مىکند.اين برنامهها که تمام فعاليتهاى شرکت را در بر مىگيرند، سپس بهصورت برنامههاى بازاريابى و برنامههاى ديگرى براى هر قسمت، هر کالا و هر مارک ديگرى در مىآيند. | |
يک شرکت با اجرا، برنامههاى استراتژيک را به فعاليتهايى مبدل مىکند که دستيابى به اهداف استراتژيک شرکت را ميسر مىکند. برنامههاى بازاريابى با همکارى کارکنان دايره بازاريابي، ساير کارکنان و افرادى خارج از شرکت اجرا مىشوند. مرحله کنترل، شامل اندازهگيرى و ارزيابى نتايج حاصله از اجراى برنامهها و فعاليتهاى بازاريابى است و نيز انجام اقدامات اصلاحى مورد نياز براى اطمينان از اينکه اهداف از پيش تعيينشده، متحقق خواهند شد. تجزيهوتحليل بازاريابى نيز اطلاعات و ارزيابىهايى را فراهم مىکند که براى تمام فعاليتهاى ديگر مديريت بازاريابى مورد نياز هستند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
اسرائیل ایران رئیس جمهور دولت سیزدهم رئیسی توماج صالحی دولت مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی مجلس تعطیلی شنبه ها شورای نگهبان
سیل مشهد سیل مشهد تهران خراسان رضوی وزارت آموزش و پرورش پلیس باران آموزش و پرورش بارش باران قوه قضاییه شهرداری تهران
خودرو قیمت خودرو قیمت طلا چین بازار خودرو مالیات قیمت دلار مسکن ایران خودرو دلار تعطیلی شنبه بانک مرکزی
لیلا حاتمی زری خوشکام علی حاتمی نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران سینمای ایران کتاب تلویزیون سریال فردوسی سینما دفاع مقدس
ایلان ماسک
رژیم صهیونیستی غزه روسیه آمریکا فلسطین حماس جنگ غزه اوکراین ترکیه یمن لبنان حزب الله لبنان
فوتبال استقلال تراکتور پرسپولیس مس رفسنجان جام حذفی لیگ برتر سپاهان لیگ برتر انگلیس باشگاه استقلال بازی جواد نکونام
هوش مصنوعی گوگل آیفون اپل سونی جراحی سرعت اینترنت عیسی زارع پور ایرانسل
بارداری کاهش وزن پوکی استخوان چای دیابت سرماخوردگی