پنجشنبه, ۴ بهمن, ۱۴۰۳ / 23 January, 2025
مجله ویستا
استراتژی توسعهٔ محصول
بخشهاى عمدهٔ استراتژى کلى که مستقيماً به توسعهٔ محصول مربوط هستند، عبارتند از: |
- فرصتهاى بازاريابى جهانگردى براساس هدف از مسافرت و ساير معيارهاى بخشبندى بازار. |
- تقسيمبندى کشور به نظامى معقول از حوزههاى توسعهٔ جهانگردي. اين حوزهها بايد به واحدهاى ادارى دولت نظير منطقه، ايالت، بخش، استان، فرمانداري، شهردارى و شهرستان مربوط باشد. |
- وضعيت تأسيسات زيربنائى مثل فرودگاهها، جادهها، بنادر و راههاى آبى داخلي، ذخاير آب و انرژى و طرحهاى تأمين آب شرُب، شرح پروژههاى جديد و اولويتهاى توسعه. |
- شرح اقدامات توسعه و بهبود محصول بر اساس حوزههاى توسعهٔ جهانگردى که شامل اين موارد مىشود: مسيرهاى دسترسى بهبوديافته؛ مناطق استراحتگاهي؛ هتلها، رستورانها، خدمات جهانگردى و خريد؛ توسعهٔ جاذبههاى فرهنگي، منظرهاي؛ و افزودن جاذبههاى ديگر نظير تسهيلات ورزشى و تفريحي. |
- توسعهٔ مورد انتظار جهانگردى همراه خلاصهاى از چشماندازهاى سرمايهگذاري، همچنين معرفى حجم مورد انتظار بازديدکنندگان و عوايد جهانگردي. |
همچنین مشاهده کنید
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست